انتشار تصاویر رسمی نخستین شاسی بلند مازراتی

پایگاه اطلاع رسانی خودروبرتر: شاسی بلند مازراتی به صورت رسمی در ماه مارس و در نمایشگاه خودرو ژنو 2016 رونمایی خواهد شد و مازرانی برای نخستین بار تصاویر رسمی این شاسی بلند را که در تاریخ یکصد ساله این شرکت بی سابقه بوده است را منتشر نموده است.
این خودرو با ظاهر تهاجمی در جلو و چراغ های مخروطی بسیار زیبا به همراه سه دریچه هوای نمادین بر روی بال جلو یک طیف کامل بسیار زیبا را در پیش روی شما نهاده است.

maserati-levante-suv-preview-02
در حال حاضر این شرکت در حال فروش Quattroporte, Ghibli, GranTurismo و GranCabrioاست.
بنا بر اعلام مازراتی ، شاسی های این خودرو شاسی بلند بر اساس بالاترین بازدهی در جاده به همراه فرمان پذیری عالی در جاده طراحی و توسعه یافته است و همانند Bentley Bentayga صاحبان آن قادر خواهند بود با خودرو لوکس خود در جاده خاکی نیز برانند.
اگرچه خودروساز ایتالیایی جزئیات فنی مربوط به این خودرو به عنوان اولین شاسی بلند خود محفوظ نگاه داشته است ولی همانند Q4 دارای سیستم کنترل هوشمند تمام چرخ و سیستم انتقال قدرت هشت سرعته اتوماتیک است که به طور خاص برای این مدل کالیبره شده است.
این خودرو در هر دو گزینه موتوری دیزلی و بنزینی ارائه خواهد شد و ما انتظار داریم که جزئیات کامل آن در نمایشگاه خودرو در سوئیس به صورت کامل اعلام شود.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.