آستون مارتین از قویترین شاسی بلند لوکس جهان رونمایی کرد

خودروساز بریتانیایی آستون مارتین، مدل تقویت‌شده‌ شاسی‌بلند DBX را با عنوان قویترین شاسی بلند لوکس جهان به نمایش گذاشت. .

مشخصات فنی قویترین شاسی بلند لوکس جهان

برند بریتانیایی این مدل را DBX 707 نامیده که در حقیقت عدد ۷۰۷ از قدرت اسب بخار موتور هشت سیلندر ماشین الهام گرفته است که از ۵۴۲ اسب بخار در مدل‌ معمولی DBX به ۷۰۷ اسب بخار افزایش یافته تا بدین ترتیب با این قدرت فوق العاده DBX 707 از شاسی‌بلندهای تقویت شده لامبورگینی، بنتلی و پورشه قوی‌تربوده و دارای شتاب صفر تا صد در تنها 3.3 ثانیه باشد.

البته در ظاهر خودرو شاهد تغییرات آنچنانی نیستیم ولی مهندسان آستون مارتین در بخش فنی سنگ تمام گذاشته و به صورت کلی آنرا تغییر داده اندکه از جمله این تغییرات میتوان به بهتر شدن فرمان پذیری خودرو در سرعت های بالا اشاره کرد.

آستون مارتین اعلام کرده که برای اثبات برتری های فنی این مدل میخواهد یک تست سرعت در پیست نوربرگرینگ انجام دهد که البته این رکورد در حال حاضر در اختیار رقیب آلمانی یعنی پورشه با حدود هفت دقیقه و 38 ثانیه در این پیست واقع در اشتوتگارت المان است.

شایان توجه است که DBX پرفروشترین و محبوب ترین مدل آستون مارتین است که این برند بریتانیایی موفق به فروش 3 هزار عددی از این شاسی بلند لوکس در سال گذشته میلادی شد و قرار است مدل پایه DBX 707 نیز با برچسب قیمتی 270 هزار دلاری از نیمه دوم سال جاری میلادی آغاز شود.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.