کانسپت جنسیس ایکس ، دورنمای آینده برند لوکس ساز

خودروساز لوکس کره‌ای ساب برند کیاموتورز با ساخت کانسپت جنسیس ایکس تغییرات ظاهری مدل‌هایش در آینده‌ را نمایش داد.

کانسپت جنسیس ایکس براساس فلسفه‌ای طراحی شده که شرکت کره ای آن به آن ورزشکار برازنده اطلاق کرده است و نشان می‌دهد محصولات این شرکت در آینده خودروهایی در کلاس اسپرت، لوکس و الکتریکی بر مبنای ایکس خواهد بود.

در این کانسپت چراغ‌های دوتایی که امضای مدل‌های جنسیس است، به دو خط تبدیل شده که در طول بدنه امتداد پیدا کرده است. بدنه با خطوطی بلند و ساده طراحی شده و برآمدگی گلگیرها بر اسپرت‌بودن ماشین تاکید می‌کند.

تمرکز بر اسپرت بودن در داخل ماشین هم دیده می‌شود. کنسولی با ارتفاع بلند راننده را از سرنشین کناری جدا کرده و نمایشگر روی کنسول با زاویه به سمت راننده قرار دارد. بخش‌هایی از صندلی و فرمان از چرم‌‌های دور ریخته شده در کارخانه ساخته شده تا نشان دهد جنسیس در آینده نسبت به محیط زیست حساس خواهد بود.

قوای محرکه ماشین، الکتریکی است اما جنسیس درباره قدرت و قابلیت ماشین جزئیاتی منتشر نکرده است.

جنسیس X پنجمین کانسپتی است که از تاسیس کارخانه در سال ۲۰۱۵ ساخته شده است. این کارخانه که بخشی از گروه هیوندای است، اعلام کرده که این کانسپت تنها برای نمایش مسیر آینده جنسیس ساخته شده و قرار نیست مدلی بر اساس آن تولید شود.

اما اندکی پس از رونمایی ماشین، این کارخانه در شبکه‌های اجتماعی از مخاطبان پرسید که اگر بنا بر ساخت این ماشین باشد، آیا حاضرند آن را پیش‌خرید کنند؟ این سوال باعث گمانه‌زنی‌های رسانه‌ها شده که پیش‌بینی می‌کنند بعید نیست جنسیس در فکر تولید ماشین باشد.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.