ابرخودرو جدید بوگاتی بولاید به زودی وارد بازار می شود

ابرخودرو بوگاتی بولاید بالاخره آزمایش‌های خود را به پایان رساند و این ابرخودروی قدرتمند و پیست محور به زودی به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

صاحبان بوگاتی بولاید با این خودرو می‌توانند لذت رانندگی با خودروهای فرمول ۱ را بچشند.

بوگاتی بولاید

در زیر هود بولاید یک اسب سرکش 16 سیلندر با قدرت پیشرانه۱۵۷۸ اسب بخاری را شاهد هستیم که در قیاس با وزن شیرون ۱۹۵۰ کیلوگرمی، به عدد ۱۴۵۰ کیلوگرم میرسیم که در مقام مقایسه خودروهای فرمول ۱ حدود ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت دارند و بدین ترتیب روی کاغذ بولاید قدرتمندتر است که البته خودروهای فرمول 1 دارای وزن مناسب تری هستند.

بوگاتی بولاید

 

 

اندی والاس، راننده آزمایشی بوگاتی، عملکرد بولاید در سطحی کاملاً متفاوت از سایر خودروها بوده و سریع، بسیار توانا و به راحتی قابل کنترل است. بوگاتی اشاره می‌کند که حداکثر سرعت بولاید بیش از رکورد سرعت فعلی F۱ (۳۷۰ کیلومتر بر ساعت) است؛ اما همانطور که می‌دانیم، رقابت این خودروها فقط در یک مسیر مستقیم نیست.

بوگاتی بولاید

بدنه مونوکربنی بولاید جدید بوده و طوری طراحی شده که پاشنه‌های راننده بسیار بالاتر از شیرون قرار می‌گیرند و موقعیتی را برای رانندگی به ارمغان می‌آورند که راننده لمان آن را تشخیص می‌دهد.

بوگاتی بولاید

قیمت بسیار بالای ۴.۴ میلیون دلاری و تولید بسیار محدود ۴۰ عددی تعداد بسیار کمی از مردم شانس نشستن بر پشت آنرا خواهند داشت و باید دید که بولاید می‌تواند در مقابل خودروهای فرمول یک سربلند ظاهر شود یا خیر.

بوگاتی بولاید
بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.