عکس های Jaguar C-Type Continuation :هفتاد سالگی اسپرت نوستالوژیک

خودروساز بریتانیایی جگوار، هفتادمین سال حضور در رقابت‌های ورزشی را با رونمایی از یک نسخه تولید محدود جگوار نوع C با عنوان تجاری Jaguar C-Type Continuation جشن می‌گیرد که در مرکز آثار کلاسیک ورلد در کاونتری بیتانیا ساخته خواهد شد.

در قالب برنامه “Continuation” جگوار ، علاقمندان مسابقات ملی امکان خواهند یافت تا یک نمونه ساخت کارخانه کاونتری را برای اولین بار از سال ۱۹۵۳خریداری کنند.

خودرو اسپرت Jaguar C-Type که در ابتدا بین سال‌های ۱۹۵۱ تا ۵۳ ساخته شد که به خاطر شکل مایع و آئرودینامیک استثنایی آن توسط طراح وهنرمند مالکوم سایر مشهور شد و موفق شد در اولین دوره حضور خود در رقابت های 24 ساعت لامانش در سال 1951 به مقام قهرمانی دست پیدا کند.

دن سورتی مدیر جگوار کلاسیک گفت:” که برخی از معروف ترین رانندگان مسابقات ریسینگ در تاریخ، استایل انقلابی تایپ سی رو یکی از عوامل موفقیت این شرکت بریتانیایی در مسابقات استقامتی میدانستند که با طراحی و نوآوری مهندسی مترادف بود”.

مشخصات فنی Jaguar C-Type Continuation

این خودرو دارای همان مشخصات فنی مدل 1954 شامل یک موتور 6 سیلندر 3.4 لیتری با قدرت پیشرانه 220 اسب بخاری و تمزهای دیسکی است.

دسترسی انحصاری به نقشه‌های اصلی مهندسی و سوابق شرکت‌های ایجاد شده توسط تیم توسعه تیپ C اصلی – از جمله مالکوم سایر، مدیر مسابقات Lofty انگلیس به همراه مهندسین، ویلیام هینز، باب نایت و نورمن دیویس تضمین کرده است که مشخصات معتبر این محصول از سال۱۹۵۳ به درستی نگهداری شده و دوباره تولید شده است.

فناوری در این قسمت به کمک مشتریان آمده است و مشتریان قادرند با استفاده از یک ابزار آنلاین گزینه های رنگ و تریم را از بین 12 ظاهر و رنگ انتخاب کنند و حتی بر روی رنگ نشان بر روی فرمان و داخل خودرو نیز نظر خود را اعمال کنند.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.