هیولای جیپ هدیه ویژه یوونتوس به کریس رونالدو + تصاویر

به گزارش خودروبرتر ، کریس رونالدو دیروز در باشگاه یوونتوس حاضر شد تا در مراسم معارفه  به همراه آندرا آنیلی و جوزپه ماروتا در حضور خبرنگاران برای او تدارک دیده بودند شرکت نمود تا بدین ترتیب پاسخ خبرنگاران مشتاق و هیجان‌زده از ملاقات با خود را بدهد.

رونالدو در اولین روز حضور خود در تورین، روزی بسیار پرهیجان و خاطره‌انگیز را تجربه کرد چراکه او با هدیه سوپر لاکچری پشتیبان بزرگ یوونتوسی‌ها جیپ روبرو شد تا با غافلگیری  بزرگ آنیلی رئیس گوره‌خرها را که پیش‌تر در یونان به او قولش را داده بود روبرو شود!

در یونان آندرا آنیلی به کریستیانو رونالدو وعده داده بود که اگر قرارداد نهایی شود در اولین روز حضورش در باشگاه یوونتوس سورپرایز خواهد شد زیرا یک هدیه موردعلاقه برای او تدارک دیده‌اند.

علاقه ویژه کریس رونالدو به خودروهای گران قیمت

همگی به‌خوبی می‌دانیم که CR7 علاقه بسیار عجیبی را به خودروهای سوپر لوکس دارد و چندین مدل از برترین‌های آن را در کلکسیون منزل خود نگهداری می‌کند؛ ریو فردیناند ستاره سالهای نه‌چندان دور شیاطین سرخ  همواره در توصیف علاقه رونالدو به خودروهای لوکس این‌گونه گفته است:” او دیوانه است! از بوگاتی تا فراری و لامبورگینی و مرسدس و .. او هیولای جاده‌ها را در قفس نگهداری می‌کند!”

به‌هرحال پس از برگزاری مراسم معارفه کریستیانو رونالدو  در باشگاه یوونتوس، شرکت Jeep  مدل سوپر لوکس خود را تحت عنوان Compass 1.6 Diesel Business را که به هیولای جاده‌ها مشهور است به این ابرستاره پرتغالی هدیه داد!

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.