رضوانی از هیولای جدید خود رونمایی کرد

خودروساز ایرانی – آمریکایی رضوانی، از سومین مدل خود که یک هیولای ساخته شده بر روس شاسی کادیلاک اسکالید با نام ونجنس (Vengeance) رونمایی کرد که به نوعی از بازی های ویدیویی نیز الهام گرفته است.

مشخصات فنی و ظاهری رضوانی ونجنس

علی رغم ساخته شدن بر روی شاسی کادیلاک اسکالید از نظر ظاهری هیچ گونه شباهتی به محصول یانکی ها ندارد و بیشتر به ماشین‌های نظامی است. ونجنس توسط طراح معروف میلن ایوانف طراحی شده که تخصص فراوانی در طراحی ماشین برای بازی‌های ویدیویی دارد و در ضمن رضوانی تاکید کرده است که در ساخت بدنه ماشین از مدل‌سازی کامپیوتری و پرینت سه بعدی بهره برده است.

در نمای داخلی کابین خودرو برخلاف بدنه، تقریبا دست نخورده و همه امکانات رفاهی یک کادیلاک را در اختیار راننده و سرنشینان قرار می‌دهد. ماشین را می‌توان با سه موتور مختلف بنزینی و دیزل سفارش داد که قوی‌ترین موتور آن ۶۸۲ اسب بخار قدرت دارد.

رضوانی ونجنس را می‌توان به صورت ضد‌گلوله هم سفارش داد که به آن امکاناتی همچون سیستم پخش دود برای محدود کردن دید ماشین‌های پشت‌سر، لاستیک‌های نظامی، دوربین حرارتی، دستگاه تشخیص بمب، نورافکن، دستگاه پخش گاز فلفل و جلیقه ضدگلوله به صورت خودکار افزوده میشود.

قیمت مدل معمولی ونجنس ۲۴۹ هزار دلار است، اما با اضافه کردن امکانات سفارشی قیمت ماشین به ۶۴۴ هزار دلار می‌رسد.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.