برند BYD سازنده اولین خودرو برقی در ایران

پایگاه اطلاع رسانی خودروبرتر: نام شرکت خودروسازی کارمانیا از نام باستانی کرمان، که کارمانیا بوده، برگرفته شده است این شرکت که از زیر مجموعه های شرکت کرمان خودرو محسوب می شود در سال 86 با هدف راه اندازی و توسعه خطوط پیشرفته تولید خودرو سواری از برندهای معتبر جهانی و ایجاد اشتغال در منطقه بم ایجاد گردید.
این شرکت که پیش بینی می شود به عنوان یکی از قطب های اشتغالزایی ، نقش موثری در استان کرمان داشته باشد در سال 93 همکاری با کمپانی BYD را رسما آغاز نمود.
به نقل از اخبار خودرو، در حال حاضر با پشتکار و فعالیت شبانه روزی تیم متخصص شرکت کارمانیا ، ساخت و نصب و راه اندازی 90 درصد از خط تولید شرکت به پایان رسیده چنانچه هم اکنون با حضور و نظارت دقیق تیم مهندسین کمپانی BYD ، ماشین آلات خط تولیدی در حال تست نهایی است.

byd_e6_05

مدیر روابط عمومی شرکت کارمانیا اعلام کرد که ظرفیت تولید شرکت کارمانیا را 50 هزار دستگاه در سال اعلام کرد و اظهار داشت : خودروی بی وای دی اس 6 در برنامه نخست تولیدی این شرکت قرار دارد .
زرین فکر با اشاره به برنامه تولید و تحویل اولین سری از خودروی بی وای دی اس 6 از مرداد ماه امسال تصریح کرد : خودروی بی وای دی اس 6 اولین و جدیدترین محصول تولیدی شرکت کارمانیا است که در بهمن ماه 94 در نمایشگاه خودروی کرمان رونمایی گردید که با استقبال کم نظیر بازدیدکنندگان مواجه شد ضمن اینکه این خودرو در نمایشگاههای اصفهان و تهران نیز در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت و خوشبختانه با استقبال بسیار خوب مردم و صاحب نظران خودروی کشور روبرو گردید.
وی با اشاره به استقبال کم نظیر متقاضیان از پیش فروش خودرو بی وای دی اس6 خاطر نشان کرد : تولید این محصول بر اساس برنامه ریزی شرکت انجام خواهد شد پیش بینی می شود با توجه به محدوده قیمتی این خودرو ، رقیب سرسختی برای خودروهای زیر 100 میلیون در بازار ایران باشد.

وی در ادامه از برنامه ریزی جهت تولید و فروش 4 هزار دستگاه خودرو در سال 95 خبر داد و اظهار داشت : شرکت خودروسازی کارمانیا با پشتوانه نیروهای جوان و متخصص خود و انتخاب و تولید برندی مطرح در سطح جهانی قصد تولید و عرضه 4 هزار دستگاه خودرو را در سال جاری دارد.
مدیر روابط عمومی شرکت کارمانیا در ادامه در راستای برنامه های آتی این شرکت از آماده سازی زیر ساخت های تخصصی برای ورود به بازار اولین خودروی تمام الکتریکی به ایران خبر داد و گفت : شرکت کارمانیا در حال آماده سازی زیر ساخت های تخصصی برای ورود به بازار اولین خودروی تمام الکتریکی به ایران با نام E6 است ضمن اینکه با اخذ استانداردهای لازم به زودی واردات خودروهای مطرح و شناخته شده هیبریدی جهانی BYD را آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.