ب.ام.و از 2017 M2 در نمایشگاه دیترویت به صورت رسمی رونمایی کرد

ب.ام.و  در حال بازگشت بر روی رینگ با یک محصول فوق العاده است که در تمایشگاه خودرو دیترویت به صورت رسمی از آن رونمایی کرد.

2016-BMW-M2-10-copy
خودرو 2017 BMW M2 که به صورت رسمی در نمایشگاه خودرو دیترویت 2016 رونمایی شده است دارای یک طراحی تهاجمی اسپرت با یک موتور قدرتمند 3.0 لیتری توربوشارژ شش سیلندر با قدرت پیشرانه 365 اسب بخاری و گشتاور 343 پوند بر فوت است.
گشتاور این خودرو می تواند در مدت زمان کوتاهی به 369 پوند بر فوت با فناوری جدید M2 خود رو بوست کند که البته این مدل کوپه اسپرت دارای وزن تنها 3295 پوندی است که بدین ترتیب این خودرو رو کمک می کند صفر تا صد این خودرو را به 4.3 ثانیه برساند که البته وزن آن به نسبت 50 به 50 توزیع شده است تا یک تجربه و لذت نامحدود رانندگی را در پیش روی کاربر خود قرار می دهد.

2016-BMW-M2-08
مهمترین بهانه ما برای جشن گرفتن عرضه نسل جدید M2 استفاده از سیستم انتقال قدرت دستی است که ما در مورد مدل 2017 Infiniti Q60 حسرت به دل ماندیم.
خودروساز آلمانی اعلام کرده است که این خودرو با برچسب قیمت 53 هزار دلاری (185 میلیون تومان) روانه بازار خواهد شد.

در مورد جنبه‌های زیادی از این مدل می‌توان صحبت‌ کرد، ولی همانند هر مدل M دیگری، بیشترین توجهات به انتخابی است که شاخه عملکردی ب‌ام‌و برای موتور در زیر کاپوت انجام داده است. اگر تا به حال در جریان اخبار قرار نگرفته‌اید، بهتر است بدانید که M2 برای پیشرانه یک موتور ۳ لیتری دو توربوشارژر شش سیلندر تخت با قدرت ۳۶۵ اسب‌بخار در ۶۵۰۰ تا ۷۰۰۰ دور بر دقیقه و پیک گشتاور ۴۶۵ نیوتن‌متر بین ۱۴۰۰ تا ۵۵۶۰ دور بر دقیقه درنظر گرفته شده است. در همین حال، استفاده از یک گزینه «اور-بوست» می‌تواند با اضافه‌کردن ۳۵ نیوتن‌متر، گشتاور خروجی را به ۵۰۰ نیوتن‌متر در بازه دور موتور ۱۴۵۰ تا ۴۷۵۰ برساند. همچنین لازم است اشاره کنیم که این موتور، یک نسخه‌ با تیونینگ تهاجمی‌تر از موتور جدید شش سیلندر در یک ردیف X4 M40i با کد شناسایی “N55B30T0” است.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.