جیپ از مدرن ترین مدل گرند چروکی رونمایی کرد

خودروساز آمریکایی جیپ برای گرامیداشت هشتادمین سالگرد تاسیس خود از مدرن ترین محصول گرند چروکی خود رونمایی کرده است که برقی و هیبریدی است.

جیپ برای نمایش توانایی مدل هیبرید، تصاویری منتشر کرد که گرند چروکی با قابلیت های آفرود استثنایی ، تنها با نیروی موتور الکتریکی به راحتی در سربالایی‌های تند کوهستان موآب در ایالت یوتا حرکت می‌کند.

مشخصات نسل جدید گرند چروکی جیپ

قدرت مدل هیبرید ۳۷۵ اسب بخار است که می‌تواند تنها با موتور الکتریکی‌ خود تا ۴۰ کیلومتر حرکت کند و قوی‌ترین مدل بنزینی گرند نیز دارای موتوری هشت سیلندر با حجم ۵.۷ لیتر دارد که ۳۵۷ اسب بخار نیرو تولید می‌کند.

این پنجمین نسل از مدل گرند چروکی است که به بازار عرضه شده است و همچنان چروکی در بازارهای خارج از آمریکا همچنان لوکس‌ترین مدل کارخانه خواهد بود.

چروکی در دو اندازه تولید می‌شود که مدل بزرگتر برای هفت سرنشین جا دارد. در طراحی داخل ماشین شاهد جدیدترین نمایشگر‌های شرکت استلانتیس، مالک جیپ خواهیم بود که علاوه بر نمایشگر ده اینچی در وسط داشبورد، مشتریان می‌توانند به دلخواه ،یک نمایشگر برای سرنشین کنار راننده هم سفارش بدهند.

برخی رسانه‌ها گزارش داده‌اند که برند آمریکایی جیپ در تدارک ساخت یک مدل تمام الکتریکی از چروکی است که قرار است تا در سال ۲۰۲۵ به بازار عرضه شود.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.