عرضه محدود نوستالوژی تویوتا لندکروز سری ۷۰

خودروساز ژاپنی اقدام به تولید دوباره تویوتا لندکروز سری ۷۰ به مناسبت هفتاد سالگی این برند در تیراژ بسیار محدود نموده است که در حقیقت محبوترین مدل این سری به شمار رفته و در دهه ۸۰ عرضه شد.

مشخصات فنی تویوتا لندکروز سری ۷۰

البته شاهد تغییرات ظاهری بسیار کم هستیم و میتوان گفت داخل اتاق کمی لوکس تر شده ات و از نظر فنی هیچ گونه تغییری نسبت به مدل ۳۰ سال پیش شاهد نبوده و همچنان همان موتور هشت سیلندر ۲۰۲ اسب بخاری و گیربکس ۵ سرعته دستی در پیش روی خریداران قرار گرفته است.

تنها ۶۰۰ دستگاه از تویوتا لندکروز سری ۷۰ تولید خواهد شد و مشتریان می‌توانند علاوه بر مدل چهار در، لندکروزر خود را در فرم وانت تک یا دو کابین هم سفارش دهند. تویوتا این مدل ویژه را تنها در بازار استرالیا عرضه می‌کند و قیمت پایه آن حدود ۶۱ هزار دلار است.

تویوتا اولین مدل شاسی‌بلند خود را با کپی از جیپ ارتش آمریکا ساخت و با استقبال از این ماشین در بازار ژاپن، تویوتا در سال ۱۹۵۴ نام لندکروزر را برای ماشین انتخاب کرد و آن را به بازار جهانی عرضه کرد.

در هفت دهه گذشته تویوتا بیش از ده میلیون دستگاه از این شاسی‌بلند فروخته است. نسل جدید لندکروزر که نامش سری ۳۰۰ است به تازگی معرفی شده و فروش آن به زودی آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.