رولزرویس Boat Tail گران ترین خودرو تولیدی جهان رونمایی شد

خودروساز بریتانیایی از اولین محصول زیر مجموعه تازه خود با نام رولزرویس Boat Tail رونمایی کرد که گفته میشود این خودرو بدون سقف گران ترین خودرو تولیدی و نو جهان است.

به هر حال همگی به خوبی میدانیم که رولزرویس کارخانه ای است که دست مشتریان خود را در سفارشی سازی خودرو بی نهایت باز میگذارد و به عنوان مثال تنها برای رنگ بیش از 44 هزار سطح مختلف برای انتخاب مشتران در نظر گرفته شده است و مشتریان میتوانند به سلیقه خود تودوزی و تزئینات اتاق را تغییر دهند و البته مشتریانی هستند که میخواهند خودرو آنان به معنی کامل یگانه و یونیک باشد.

البته پیش تر شرکت بریتانیایی این ایده را در سال ۲۰۱۷ با ساخت ماشینی به نام Sweeptail به بوته آزمایش گذاشته بود و مدیر ارشد این شرکت مولر نیز ادعا میکند که بعد از نمایش این خودرو، سفارش های فراوانی را برای مدل های مشابه دریافت کرده است.

شایان دکر است که پروژه بوت‌ تیل از چهار سال پیش آغاز شده بود و تنها قرار است تا از این خودرو 3 دستگاه ساخته شود که هر 3 خودرو کاملا با سلیقه مشتری ساخته خواهد شد و دارای امکانات متفاوتی نیز است.

مشخصات فنی رولزرویس Boat Tail

موتور رولزرویس Boat Tail دوازده سیلندر بوده و در صندوق عقب آن نیز شاهد لوازمی همچون پیک‌نیک، یخچال، صندلی تاشو، میز و یک آفتاب‌گیر هستیم.

در ضمن بووه ساعت‌ساز سوئیسی هم برای مالک ماشین دو ساعت مچی زنانه و مردانه ساخته که با بازکردن بند‌ها می‌توان آن را در داشبوردخودرو جا داد.

هنوز قیمتی برای این خودرو اعلام نشده است ولی طبق برآوردها باید انتظار برچسب قیمت 28 میلیون دلاری داشته باشیم که طبق ادعای یک رسانه آمریکایی ، یکی از این 3 خودرو متعلق به بیانسه هنرمند آمریکایی ساخته شده است.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.