با مارکوپولو مرسدس به مسافرت بروید

خودروبرتر –خودروساز آلمانی بنز به صورت کلی همیشه سطح متفاوت از سایر خودروسازان را در کیفیت و فناوری صنعت خودرو به نمایش میگذارد و حالا ما شاهد رونمایی از مرسدس مارکوپولو 2020 هستیم.

طبق معمول الگوی مورد علاقه مرسدس در بخش دماغه بکار گرفته شده است که در جلوی ساختار جعبه ای آن به مانند یک ون زیبا به نظر خواهد رسید.

مراقبت از خودرو؛ برق دزدی خودرو و راه کارهای مقابله با آن

در زمینه طراحی الگوی مورد علاقه مرسدس بنز در بخش دماغه را به علاوه ساختار جعبه ای اتاق تمامی ون های این کلاس شاهد هستیم که در مجموع می توان این محصول را یک ون زیبا نامید.

مرسدس مارکوپولو

مرسدس بنز در طراحی این خودرو  با استفاده از خط شانه شیب دار و رینگ‌های آلومینیومی 18 اینچی 5 پره حالتی اسپرت به این خودرو داده است.

آموزش تنظیم جلوبندی خودرو در خانه در آموزشگاه کوچک

مرسدس برای طراحی کابین و امکانات هوشمند این محصول تدارک خوبی دیده  به نحوی که فاصله آنرا از دیگر محصولات مشابه افزایش می دهد.

مرسدس مارکوپولو

در داخل کابین یک کنسول فوق العاده باکیفیت، نمایشگر 10.25 اینچی لمسی به علاوه MBUX محصولی فوق العاده را پیش روی مخاطب قرار می دهد.

مرسدس مارکوپولو

سامانه هوشمند MBUX  درمرسدس مارکوپولو

سامانه هوشمند اختصاصی مرسدس بنز با نام MBUX در این خودرو شرایطی را ایجاد کرده که کاربر آن میتواند تنظیمات متنوعی را بر روی تلفن هوشمند خود و نرم افزار مرتبط آن داشته باشد.

مرسدس مارکوپولو

از جمله این امکانات مرسدس مارکوپولو میتوان به کنترل سطح مخزن آب تازه وضعیت ذخیره باتری سیستم تهویه، سقف بازشونده و سانروف، سیستم صوتی و همچنین نورپردازی داخلی اشاره کرد.

مرسدس مارکوپولو

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.