رونمایی از کانسپت hyundai elevate در نمایشگاه CES 2019 + ویدئو

خودروبرتر – همگی ما به‌ اتفاق قبول داریم که نسل جدید Mercedes G-Class  بهترین و مناسب‌ترین خودرو برای آفرود و جاده‌های خاکی و سنگ و لاخ است ولی به نظر می‌رسد خودروساز کره‌ای هیوندای با نمایش یک کانسپت جدید در نمایشگاه مصرف‌کنندگان لس آنجلس نظر دیگری دارد.

خودروساز کره‌ای این مدل مفهومی همه جا رو و یا به‌ اختصار UMV  را hyundai elevate نامیده است که با پاهای آسانسوری خود کمتر جا و مکانی است که نتواند به آن دست پیدا کند.

این خودرو با سیستم جدید پاهایش قادر به جابجایی تقریباً در هر مکانی است و پاها می‌توانند به‌راحتی در زیر خودرو قفل شوند و همانند یک ماشین معمولی برقی حرکت کنند.

موتورهای الکتریکی نیز به طور معمول در زیر هر کدام از چرخ‌ها قرار گرفته است که البته باید موتورهای الکتریکی قدرتمندی را برای آن زیر نظر گرفت.

مشخصات فنی hyundai elevate

این پلتفرم انعطاف‌پذیر و مدو لار بوده بدین معنی که می‌تواند با توجه به نیازهای کاربران خود تعویض شود و طبق اظهارات سازنده آن برای نجات در بلایای طبیعی و همچنین عملیات نجات بسیار مؤثر خواهد بود.

دیوید بایرون مدیر ارشد طراحی استودیو ساندبرگ که به طراحان هیوندای برای توسعه پروژه ELEVATE کمک فراوانی کرده است، می‌گوید:”تصور کنید که یک فضای سنگلاخ و صعب‌العبور برای رسیدن به مسافران مجروح باقی‌مانده است که این کانسپت می‌تواند به بهترین نحو عمل کند و این آینده وسایل نقلیه پرتحرک است”.

آیا او درست می‌گوید؟

 

منبع تخته گاز
بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.