رونمایی از محصول تیراژ محدود تانک رضوانی نسخه نظامی

به گزارش خودروبرتر ، تانک رضوانی نسخه نظامی همانند نام ان از استانداردهای نظامی پیروی می‌کند و در رده استانداردهای B7   دارای حفاظت زرهی شیشه‌ها به همراه سطح مقاومت بالستیک سطح 7 به همراه دوربین‌های حرارتی دید در شب به همراه سیستم تعلیق تقویت‌شده به همراه حفاظت از بمب و سیستم حفاظت به‌وسیله دود است.

به‌هرحال این‌یک نسخه میلیتاری و نظامی است که در قیاس با نسخه استاندارد که دارای قدرت پیشرانه 500 اسب بخاری است که یا یک موتور HellCat  دارای قدرت پیشرانه 707 اسب بخاری است.

در داخل اتاقک علی‌رغم ظاهر سفت‌وسخت بیرونی با یک محیط فوق‌العاده لوکس و مدرن روبرو هستیم که در پیش روی شما طیف گسترده صندلی‌های چرم در انواع رنگ و مدل‌های گوناگون به همراه یک صفحه‌نمایش 7.9 اینچی تمام لمسی نهاده است.

فناوری دید در شب مستقر در جلوپنجره

پردیس رضوانی مدیرعامل رضوانی موتور در این مورد می‌گوید: ما قدرت موتور تانک رضوانی نسخه نظامی را در این نسخه تقویت کرده که آن‌هم به دلیل موفقیت نسخه استاندارد تانک بود تا یک خودرو فوق لوکس با استانداردهای امنیتی بسیار بالا عرضه کنیم.

قیمت‌گذاری تانک رضوانی نسخه نظامی در حدود 300 هزار دلار قیمت دارد که در قیاس با نسخه استاندارد تانک رضوانی که دارای ظرفیت 285 اسب بخار V6 باقیمت 146 هزار دلاری است تقریباً دو برابر قیمت دارد.

رضوانی پیش‌ازاین مدل بیست (Beast) را بر روی شاسی یک خودروی بریتانیایی به نام آریل اتم ساخته و به بازار عرضه می‌کند.

منبع وان موتور
بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.