وقتی که برند تیونینگ برابوس تاثیر گذارتر از مرسدس است

خودروبرتر -کمپانی آلمانی برابوس  بطور تخصصی تیونینگ خودروهای مرسدس بنز را انجام میدهد و زمانی که یک مرسدس از مجموعه برابوس خارج می شود دیگر خبری از لوگوی بنز روی آن نیست و B بزرگ برابوس جایگزین آن شده است.

جالب آنکه مشتریان این شرکت نیز علاقه خاصی به این ویژگی دارند! حال اگر خودمانی‌تر بگوییم: کلاس لوگوی برابوس را بالاتر از مرسدس بنز می‌دانند!

به هر حال این موفقیت بسیار بزرگ برای یک شرکت تیونر است که وقتی یک مرسدس از مجموعه این شرکت خارج شود دیگر نامی از مرسدس بر روی آن نبوده و حرف بزرگ B  به نشان برابوس جایگزین آن شده است که  البته مشتریان نیز علاقه خاصی به ان داشته و بالاتر از مرسدس میدانند.

شاید شما تیونینگ را فقط در صدای اگزوز و یا ارتفاع خودرو بدانید در حالی که برای این شرکت المانی این طور نیست.

برابوس

مراقبت از خودرو؛ برق دزدی خودرو و راه کارهای مقابله با آن

تاسیس شرکت برابوس

شرکت برابوس در سال 1977 میلادی توسط کلاوس براکمان و بودو بوشمان (Buschmann) تاسیس شد. نام شرکت نیز ترکیبی از سه حرف اول نام خانوادگی موسسان آن است. دفتر مرکزی آن نیز در شهر بتتروپ قرار دارد و یکی از معدود شرکت هایی است که مرکزی مخصوص تیونینگ خودروهای کلاسیک تیز دارد.

به هر حال برابوس با مفهوم قدرت و فراتر از آن برابری میکند و به صورت تخصصی بر روی محصولات شرکت های مرسدس، اسمارت و میباخ فعالیت دارد و دارای بزرگترین مرکز تیونینگ در جهان بوده و بارها رکورد سرعت سوپراسپرت ها را جابجا کرده اند.

به صورت متوسط یک پروژه  خودرویی معمولا تا ۶ ماه زمان می‌برد تا تکمیل و واگذار شود و البته طراحی داخلی پیچیده‌ی برابوس، نرم‌افزار‌های کاربردی و صندلی‌های چرم‌دوزی شده همگی در این پوسه انجام میشوند به عنوان مثال یک صندلی می‌تواند تا دو روز و نیم زمان را به خود اختصاص دهد.

به طور یقین شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باد که چرا نشان برابوس در تمامی خودرو به غیر از غربیلک فرمان به چشم میخورد؟ زیرا طبق مقررات ایمنی ، اغییر فرمان خودرو میتواند امنیت راننده را به خطر بیاندازد و از انجایی که برابوس بر روند توسعه و بهبود ایربگ نظارتی ندارد از همین روی در این زمینه مسئولیتی قبول نکرده است.

برابوس

برابوس بزگترین شرکت تیونینگ جهان

بزرگترین برند تیونینگ در جهان تیراژ 6500 خودرو در سال با 450 کارمند در دفتر مرکزی خود در آلمان دارد که تمامی محصولاتش با کیفیت بسیار بالا و گارانتی 3 ساله پایدار باعث شده است تا حرف بزرگ B  به خوبی به درخشش خود ادامه دهد.

جالب است بدانید که برابوس مالک ” مسیر تست نویز (noise testing track) ” است که اعتبار آن به صورت رسمی تائید شده و بسیار بی نظیر است که البته سایر شرکت ها نیز از آن بهره میگیرند.

مرکز تیونینگ خودروهای کلاسیک در برابوس

علاوه بر تیونینگ خودرو‌های امروزی، آنها مرکز تخصصی مربوط به خودرو‌های کلاسیک را دارند که در آن به طور ویژه برای بازگرداندن زیبایی سابق به اتومبیل‌های کلاسیک و گران‌تر کردن آن‌ها نسبت به آنچه که در اصل بوده است؛ کار می‌کنند.

برابوس

استانداردهای سخت گیرانه برابوس

برابوس به قدری پیشرفت کرده  که به صورت روزانه پیشنهاداتی را رد می‌کند و  از مشتریانی که در تقاضای خود زیاده‌روی می‌کنندمیخواهد که شرکت دیگری را امتحان کنند زیرا  بر سر کیفیت و امنیت سهل انگاری نمیکنند.

در پایان شما را به تماشای تیزر تبلیغاتی برابوس برای معرفی یکی از محصولاتش دعوت میکنیم تا مفهوم کیفیت و استاندارد را از نزدیک ببینید.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.