پارتیزان وان آفرود نظامی برای بدترین جاده ها با پشتیبانی 100 ساله

همگی ما شاید تلقی در مورد زشت ترین خودرو در جهان نداشته باشیم ولی به نظر می رسد دکتر یوری پوستونیکو مهندس روسی با خودرو آفرود خود یعنی پارتیزان وان نظری متفاوت داشته باشد.

به گزارش خودروبرتر، او از زشت نامیدن محصول خود اصلا و ابدا ناراحت به نظر نمی رسد و البته خود او نیز اعتقاد دارد که محصول خود با نام پارتیزان وان PARTISAN ONE زشت ترین خودرو در جهان و در کلاس خودروهای نظامی است.

به صورت کلی خودروهای نظامی در تاریخ دارای طراحی ساده و مینیمال ولی با کارایی بالا و دوامی زیاد ساخته و به میادین جنگ فرستاده شده اند.

 

خودروساز مجهور آلمانی پارتیزان این خودرو نظامی را به جنگ شاسی بلندهایی همچون Mercedes G-Wagen و Land Rover Defender و سایر مدعیان کلاس 4*4 فرستاده است که با طراحی جعبه مانند خود دارای وارانتی غیر قابل باور 100 ساله است.

پارتیزان موتورز اعلام کرده است که پارتیزان وان به دلیل ساختار خاص خود که وجود یک قاب فولادی قوی با سیستم تعلیق جناغی مانند است حتی در برابر انفجار مین هم دارای مقاومت بسیار بالایی است و به صورت استاندارد برای هر کشوری در قالب پشتیبانی نظامی دارای حداقل 50 سال کارکرد است.

به دلیل طراحی جعبه مانند و زاویه دار این خودرو، همانند یک لگو قادر است تا همه گونه ادوات نظامی و سایر پوشش های نظامی را بر روی آن نصب نمود تا سرنشینان آن دارای خیال راحت تری در میادین جنگ باشند.

یوری معتقد است پارتیزان وان بهترین خودرو برای بدترین جاده ها در تمامی جهان است و البته قرار است در کلاس های مختلف و پیشرانه های هیبریدی و دیزلی  و حتی تمام الکتریکی روانه بازار شود که البته نسخه اریجینال دارای پیشرانه دیزلی 4*4 دیزلی با مخزن سوخت 1500 لیتری ضد گلوله و موشک های بالستیک است که یک موتور فیات 2.8 لیتری با قدرت پیشرانه 148 اسب بخاری آنرا به جلو می راند.

مدلی پارتیزان وان که در ویدئو به نمایش درمی آید دارای 4.72 متر طول، 2.3 متر عرض و 2.23 متر ارتفاع دارد که شرکت سانده اعلام کرده است که تعمیر آن نیز بسیار آسان بوده و با کمی آموزش تمامی سربازان قادر به تعمیر آن در کوتاه ترین مدت خواهند بود.

در ضمن صندلی های اداری مانند پارتیزان وان حتی دارای کمربند ایمنی بوده و کاملا ضدآب بوده و در ضمن دارای دوام بسیار بالایی نیز هستند و تمامی قطعات خودرو ضد زنگ و خوردگی هستند.

کلاس هایی که برای این خودرو یعنی پارتیزان وان در نظر گرفته شده است حتی دارای مدل هیولایی 8 چرخ در کنار نسخه های 3 چرخ، 5 چرخ و تک کابین و دو کابین است و حتی مشتریان چینی می توانند فاصله دو محور جلو و عقب را نیز به میل و سلیقه و پول خود جابجا کنند.

از جمله مزیت های سیار خوب پارتیزان وان ، پنل های جانبی آن است که علی رغم ارزان بودن دارای مقاومت بسیار بالایی بوده و حتی می توانند به آسانی با نمونه های مقاوم تر و جنگی تر تعویض شده تا یک زره پوش کامل در پیش روی خریداران باشد.

هنوز هیچ گونه قیمت گذاری برای زشت ترین خودرو جهان برای بدترین جاده های جهان پارتیزان وان اعلام نشده است و به طور یقین بسته به سفارش کشور مورد نظر و اعلام نیاز، قیمت نیز متفاوت خواهد بود.

 

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.