بنتلی سریع‌ترین شاسی‌بلند دیزلی در جهان را عرضه می‌کند

پایگاه اطلاع‌رسانی خودروبرتر: این شاسی‌بلند بنتلی طبق ادعای این شرکت یکی از سریع‌ترین و قدرتمندترین شاسی‌بلند دیزلی در بازار خواهد بود و از همین روی ما چندان غافلگیر نمی‌شویم که Bentley Bentayga سریع‌ترین شاسی‌بلند بازار باشد.

این مدل اسپرت در زیر هود خود دارای یک موتور 4.0 لیتری دیزلی باقدرت پیشرانه 429 اسب بخار و 664 پوند بر فوت است که درنتیجه شتاب صفرتا صد این خودرو در حدود 4.8 ثانیه و حداکثر سرعتان نیز 270 کیلومتر در ساعت خواهد بود که به یک جعبه‌دنده هشت سرعتِ خودکار نیک سیستم تمام محور مجهز شده است.

خودروساز بریتانیایی وعده داده است که این شاسی‌بلند لوکس با یک‌بار سوخت‌گیری قادر به طی مسافت 1000 کیلومتر با پایین‌ترین درصد تولید گاز دی‌اکسید کربن نسبت به سایر مدل‌های بنتلی است که بنتلی اعلام کرده است که سیستم پیشرانه آن: یک تجربه معتبر رانندگی با حداکثر گشتاور موجود” است.

برای تمایز با همتای بنزینی خود، یک نشان V8 Diesel بر روی لبه جلو و پایین درج‌شده است و در ضمن یک ظاهر خارجی جدید منحصربه‌فرد شامل یک جلوپنجره مشبک و چرخ‌های 21 اینچی جدید در انتظار خریداران خواهد بود.

ولفگانگ درامر رئیس و مدیر اجرایی ارشد بنتلی در این مورد می‌گوید:” قدرت بسیار زیاد، قابلیت مانور بالا و سیستم پالایش فوق‌العاده نشان از سریع‌ترین شاسی‌بلند لوکس دیزلی بنتلی است و البته فقط ما می‌توانیم یک خودرو بسیار قدرتمند و البته دیزلی تولید کنیم”.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.