مدیر ارشد طراحی پورشه به لامبورگینی پیوست

پایگاه اطلاع‌رسانی خودروبرتر: مدیرطراخی سابق پورشه Mitja Borkert جایگزین Filippo Perini مدیر ارشد لامبورگینی خواهد شد.

پرینی نیز به گروه طراحی Giugiaro به‌عنوان مدیر ارشد خواهد پیوست تا بور کرت نیز وظیفه جدید خود را ایفا کند زیرا در ماه سپتامبر طبق گزارش‌ها Stefano Domenicali به‌زودی جایگزین استفان وینکلمن مدیرعامل لامبورگینی خواهد شد و مدیر جدید بر روی بور کرت نگاه ویژه‌ای دارد.

به‌هرحال بور کرت ثروت بسیاری برای پورشه به ارمغان داشته است و حتی توانست جایزه بهترین طراحی را در سال 2014 به دست آورد که ازجمله مهم‌ترین و شاخص‌ترین طراحی‌های او می‌توان به Panamera Sport Turismo و مدل تمام الکتریکی کانسپت و مفهومی Mission E اشاره کرد و در ضمن در طراحی نسل جدید 718 Boxster و Macan نقش غیرقابل‌انکاری داشته است.

در ضمن Perini در طراحی مدل جدید و کانسپت Giugiaro GT Zero که در نمایشگاه خودرو ژنو 2016 به نمایش درآمد نقش غیر قابل انکاری داشته است.

این سوپرخودرو تمام الکتریکی دارای قدرت پیشرانه 483 اسب بخاری بوده و دارای 3 موتور الکتریکی است که قدرت خود را به صورت مستقیم به هر 4 چرخ ارسال می کند تا یک گشتاور منحصر به فرد را به ارمغان بیاورد.

این خودرو الکتریکی بر روی یک پلتفرم مدولار با بدنه فیبر کربنی بناشده است که می‌تواند بازدهی قابل‌توجهی از هر موتور الکتریکی دریافت کند.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.