ساخت اتوبوس در ایران خودرو دیزل با مشارکت بنز

غلامرضا رزازی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح خط مونتاژ موتور وانت آریسان، با بیان اینکه تلاش‌های صورت گرفته در زمینه تولید این موتور شایسته تقدیر است، اظهار داشت: امیدواریم هر ساله شاهد تولید محصولات جدید در ایدم بوده و محصولاتی با درصد بالای ساخت داخل داشته باشیم.
وی گفت: در سال آتی نیز رشد تولید 70 درصدی را به لحاظ تعدادی داشته و نیز شاهد تولید محصولات جدیدی با رویکرد داخلی خواهیم بود.
رزازی ادامه داد: سال آینده بر تولید کشنده قوی استمرار داشته و در شرکت ایدم نیز بخشی از این محصولات تولید می‌شود.
مدیر عامل ایران خودرو دیزل اظهار داشت: برآورد ما این است که در زمینه بازار اتوبوس سال خوبی داشته و 500 اتوبوس تولید کنیم و بفروشیم.
رزازی ادامه داد: استراتژی ایران خودرو دیزل تولید محصولات با کیفیت بالا و نیز ارتقای محصولات فعلی است که این امر با مشارکت شرکت بنز خواهد بود.
وی یادآور شد: در زمینه تولید اتوبوس خودکفا بوده و نیازی به شرکت‌های خارجی نداریم و در سال آینده برنامه ویژه‌ای برای افزایش تولید محصولات با توان داخلی داریم.
رزازی افزود: جایگزینی خودروهای فرسوده در سطح بزرگ امکان تولید محصولات بیشتر خودرویی در ایران خودرو دیزل را خواهد داشت.
وی گفت: سال 95 سال جهش تولید و افزایش فروش است و بخش بزرگ داخلی‌سازی با کمک شرکت ایدم و در بخش موتورسازی صورت خواهد گرفت.
رزازی افزود: مدیران شرکت بنز پس از بازدید از شرکت ایدم از سرحال و پویا بودن این شرکت مبتنی بر محصولات داخلی متعجب بودند و این در حالی بود که آنان انتظار داشتند این شرکت بر اثر تحریم‌ها تعطیل شده باشد.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.