تصاویر جاسوسی نخستین از نسل جدید تویوتا سوپرا به بیرون درز پیدا کرد

نخستین تصاویر جاسوسی جانشین میراث تویوتا سوپرا و BMW Z4 به بیرون درز پیدا کرده و در اینترنت منتشر شده است.

Toyota-Supra-BMW-Z4-Spy-Photos-11
این خودرو که به صورت مشترک از سوی تویوتا و بی.ام.دبلیو در حال توسعه است دارای موتور و شاسی های بی.ام.دبلیو به همراه سیستم سوخت هیبریدی تویوتا است.
همانطور که در تصاویر جاسوسی پیداست خودرو جدید بر اساس معماری جدید سقف تاشو روداستر خودروساز آلمانی بنا شده است در حالی که خودروی قبلی این خصوصیت سقف تاشو را با خود به همراه نداشت.
به نظر می رسد خودرو جدید باید دارای نام Z5 باشد که بدین ترتیب دارای رنج متنوع از موتورهای هیبریدی برای رقابت با پورشه باکستر و مرسدس بنز SLC خواهد بود.
سوپرای تویوتا نیز دارای یک موتور خطی شش سیلندر بی.ام.دبلیو به همراه یک موتور هیبریدی با قدرت پیشرانه بالای 500 اسب بخار به همراه سیستم کلاج دوگانه اتوماتیک خواهد بود که البته ممکن است تنها در یک سیستم انتقال قدرت در دسترس خریداران باشد.

Toyota-Supra-BMW-Z4-Spy-Photos-6
به هر حال تویوتا می خواهد که محصولش قادر به رقابت با پورشه 911 و Mercedes-AMG GT باشد که البته در طراحی خود فاکتورهایی از مدل مفهومی FT-1 را نیز به عاریت گرفته است.
انتظار می رود که محصول جدید بی.ام.دبلیو در سال 2018 معرفی شده و تحت مدل 2019 وارد بازار شود و سوپرای رویایی تویوتا نیز در سال 2020 به نمایش عموم درخواهد آمد.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.