رونمایی اینفینیتی از مدل کانسپت پروتوتایپ 10

به گزارش خودروبرتر ، مدل پروتوتایپ 9 بیشتر برای گرامیداشت مدل افسانه‌ای Infiniti Grand Prix که در دهه 1940 غوغا کرده بود انتخاب‌شده بود که دارای طراحی کلاسیک و بسیار جالبی بود. و حالا این شرکت برای سال جاری میلادی از مدل پروتوتایپ 10 رونمایی کرده بود که علی‌رغم اخبار و شایعات که حکایت از شباهت این خودرو به پروتوتایپ 9 داشت دارای طراحی مدرن و بسیار پیشرفته است تا بدین ترتیب P10  نشان دهد که قصد دارد تا رویه طراحی خود را از مدل مفهومی و الهام‌بخش Infiniti Q ادامه دهد.

کریم حبیب مدیر طراحی اینفینیتی که قبلاً در ب.ام.و مشغول به کار بود در این مورد می‌گوید:” طراحی این خودرو مفهومی الهام‌بخش محصولات آینده ما بوده و شکل و جزئیات آینده الکتریکی ما در آن منعکس‌شده است”.

مشخصات طراحی پروتوتایپ 10

در این مدل شاهد بدنه‌ای کشیده، اوورهنگ‌هایی کوتاه و اتاقک باز هستیم. شیشه جلو خودرو نیز کوتاه بوده و یک باله کوتاه نیز در پشت صندلی راننده وجود دارد.

ازنقطه‌نظر طراحی در پروتوتایپ 10 شاهد بدنه‌ای کشیده، اوورهنگ‌هایی کوتاه و اتاقک باز هستیم. شیشه جلو خودرو نیز کوتاه بوده و یک باله کوتاه نیز در پشت صندلی راننده وجود دارد.

البته اطلاعات زیادی در خصوص پروتوتایپ 10 وجود ندارد، اما نمای پشت خودرو یک فضای گرد و انحنادار را  در ترکیب با خطوط و عناصر ذوزنقه‌ای به شما می‌بخشد.

طراحی ساده اتاقک روی راننده تمرکز دارد. در کنار راننده و جایی که معمولاً سرنشین کناری قرار می‌گیرد یک ورودی هوای بسیار بزرگ وجود دارد که هوا را برای خنک کردن باتری‌ها و پیشرانه الکتریکی منتقل می‌کند.

به‌هرحال ازآنجایی‌که تا 3 سال آینده بیشتر یا تمامی ساخته‌های اینفینیتی الکتریکی می‌شوند، این مدل مفهومی پروتوتایپ 10 از اهمیت زیادی برخوردار است.

منبع تخته گاز
بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.