رونمایی خودروساز آلمانی از نسل جدید خودرو هیبریدی Mercedes-Benz S560e + تصاویر

خودروبرتر – نسل سوم خودروهای هیبریدی برقی خودروساز آلمانی معرفی شد. خودروی جدید  Mercedes-Benz S560e با مصرف سوخت ترکیبی ۲٫۵ تا ۲٫۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر، انتشار گاز CO2 ترکیبی به میزان ۵۷ تا ۵۹ گرم در هر کیلومتر و مصرف برق ترکیبی ۲۰ تا ۲۰٫۲ کیلووات ساعت در ۱۰۰ کیلومتر، به‌زودی به بازار عرضه خواهند شد.

مشخصات فنی Mercedes-Benz S560e

در خودروی برقی ـ هیبریدی جدید، اجزای اصلاح‌شده‌ی خودرو و امکان‌های پیش‌بینی‌شده برای مدیریت هوشمند نیروی برق، باعث بهبود عمل‌کرد الکتریکی می‌شوند. S 560 e به لطف سرعت شارژ برقی، راحتی بیش‌تری را برای راننده فراهم می‌کند.

ماشین لوکس Mercedes-Benz S560e به‌طور انحصاری با محور فاصله‌ی دوچرخ (V 222) ، بهره‌وری نیروی برقی، انتقال توسط جعبه دنده‌ی ۹G-TRONIC و توانایی انتقال هیبریدی و یک باتری لیتیوم یونی جدید، شرایط مناسبی را برای حرکت خودرو در مسیری طولانی تا حدود ۵۰ کیلومتر را فراهم می‌کند.

سیستم درایو هیبریدی در Mercedes-Benz S560e برای ارائه‌ی بیش‌ترین خروجی سیستم تا ۳۵۰ کیلووات، نیروی ۲۷۰ کیلو وات (۳۶۷ اسب بخار) موتور بنزینی V6 را با ۹۰ کیلو وات نیروی برق ترکیب می‌کند. این خودرو به‌زودی وارد بازار می‌شود و قیمت آن نیز از ۹۶،۰۶۵ یورو شروع می‌شود.

 

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.