با سریع ترین دوچرخه برقی جهان آشنا شوید

به طور یقین همگی ما با واژه دوچرخه و البته کارکردهای آن آشنا هستیم و البته مهمتیرن کارکردش خاصیت ورزشی آن بوده که همیشه در اتوبان ها با سرعت آرام در حال تردد هستند.

به گزارش خودروبرتر، حالا اگر ما دوچرخه هایی را ببینیم که همچون برق و باد در حال گذر از کنار ما می باشند و البته راکب ان نیز با اشتیاق فراوان در حال رکاب زدن می باشد چه حسی به ما دست می دهد.

به تازگی یک استارتاپ آلمانی یک دوچرخه الکتریکی را معرفی کرده است که  همانند یک خودرو الکتریکی می توانید با آن همانند یک سوپرمن در جاده ها در حال حرکت باشید.

دوچرخه های الکتریکی چندی است که وارد بازار شده اند تا هم سرعت حرکت دوچرخه ها را بالاتر ببرند و هم اینکه کمی برای فارادی که تنبل تر هستند راه کار برتری را پیش روی نهاده است.

این دوچرخه با نام کامل Gulas Pi1S یک دوچرخه کاملا برقی است که با قدرت 38 اسب بخار و گشتاور 100 نیوتن بر متر خود اجازه پدال زدن تا سرعت 115 کیلومتر در ساعت را به شما می دهد.

سیستم تعلیق دوچرخه و فرمان تلسکوپی آن شبیه یک موتورسیکلت است که به علت برقی بودن تنها 128 کیلوگرم وزن دارد.

شما برای اینکه صاحب یکی از این دوچرخه ها باشید چون در حکم موتورسیکلت است  باید تمامی ادوات برای یک موتور سوار همچون کلاه ایمنی و لباس مخصوص را در تن داشته باشید.

از لحاظ پلتفرم این دوچرخه تا حدود زیادی شبیه به ErockIT است که در سال 2008 عرضه شده است که طراح آن استفان گولاس این بار با یک شرکت جدید به نام خود در برلین آلمان شروع به کار نموده است.

این دوچرخه که به طور یقین سریع ترین محصول پدال دار در جهان است دارای دو گزینه 6.5 کیلوواتی با محدوده ترکیبی 125 کیلومتر و 10 کیلووات ساعت با محدوده ترکیبی 200 کیلومتر است که قیمت گذاری آن نیز 23 و 34 هزار دلار است.

قیمت های آن واقعا گزاف است ولی به طور یقین هیچ گونه وسیله دیگری به شما این امکان را نمی دهد که راننده های خودرو را غفلگیر کنید و در ضمن لذت دوچرخه سواری را نیز در پیش روی خود داشته باشید و البته در مواقع نیاز نیز همانند یک دوچرخه نیز همانند یک موتورسیکلت بهره بگیرد.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.