رونمایی از سیرا 1500 رقیب قدرتمند پیکاپ فورد F-150 در دیترویت 2018

سیرا 1500 همانند محصول فورد غول پیکر بوده و دارای شاخصه های طراحی همچون جلو پنجره های کرومی به همراه چراغ های LED  به شکل C در جلو به همراه مه شکن های جدید و عمودی شکل است.

نکته جالب در سیرا 1500 استفاده از سقف جدید و خمیده برای خودرو برای هر چه بهتر کردن سیستم آئرودینامیک است و محفظه بار نیز بالاتر قرار گرفته قرار گرفته است تا برند GMC  بیشتر از پیش در پیش روی بازدید کنندگان قرار بگیرد.

به صورت رسمی قرار است تا این خودرو پس از معرفی شورلت سیلورادو در نمایشگاه دیترویت 2018 معرفی شود.

مقایسه  ظاهری جی ام سی سیرا 1500 با سیلورادو 2019

در مقام مقایسه، طراحی پیکاپ فول سایز جنرال موتورز یعنی جی ام سی  سیرا تهاجمی تر  و عضلانی تر از سیلورادو با طراحی سنتی بوده ودر بخش آینه های جانبی عناصر طراحی متضاد به چشم می خورد و به عنوان مثال دیگر نمی توان از درب های جلو سیرا در سیلورادو بهره گرفت.

در داخل کابین در حالی که جنرال موتورز استفاده از آلومینیوم در f-150  فورد را به سخره گرفته بود خود از این عنصر با یک الیاژ ویژه بهره گرفته تا ضمن سبک تر شده استحکام بیشتری داشته باشد.

صفحه نمایش بزرگتر تمام لمسی به همراه تهویه های عمودی جدید با دکمه های جدید به چشم می خورد. و به نظر می رسد محفظه بار نیز از کربن تقویت شده ساخته شده است که علاوه بر سبک تر و چابک تر بودن ، استحکام بیشتری نیز به پیکاپ جی ام سی بخشیده است.

مشخصات فنی جی ام سی سیرا 1500

جنرال موتورز هنوز در باره قوای پیشرانه این خودرو سخنی به میان نیاورده است و تمامی آنرا به نمایشگاه دیترویت موکول کرده است ولی به احتمال فراوان شاهد دو پیشرانه 6 و 8 سیلندر همانند مدل های کنونی به همراه یک گیربکس 10 سرعته به صورت استاندارد بر روی این خودرو خواهیم بود.

خودروساز آمریکایی نباید فراموش کند که در این راه علاوه بر فورد F-150  که پرفروشترین پیکاپ در آمریکا است رقبای سرسختی همجون تویوتا توندرا و نیسان تایتان را در پیش روی دارد.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.