مرسدس G کلاس ایمن‌ترین شاسی بلند آفرود جهان

خودروبرتر –  مرسدس‌ بنزهای جدید کلاس G، سئات تاراکو و هوندا CR-V تست موسسه NCAP   برترین موسسه تست ایمنی خودرو در اروپا را به آسانی و با بهترین نتیجه ممکن پشت سر گذاشتند تا ایمن‌ترین شاسی بلند های بازار جهانی اعلام شوند.

 

جزئیات و نتایج آزمایشات اهدای 5 ستاره ایمنی برای ایمن‌ترین شاسی بلند های بازار جهانی

آفرودر جدید G350 بنز در این تست بالاترین رتبه یا همان 5 ستاره ایمنی را به دست آورد و کارشناسان این موسسه “عملکرد تاثیرگذار را در هر 4 حوزه اساسی مورد نظرشان” در بنز کلاس G350d تائید کردند.

این شاسی بلند آفرود موفق به کسب نود درصد امتیاز در بخش محافظت از سرنشینان بزرگسال، 83 درصد امتیازات در حفاظت از کودکان، 78 درصد در بخش حفاظت از عابران پیاده و 72 درصد امتیاز کارکرد تجهیزات ایمنی- کمکی را به دست آورد.

هوندا CR-V نیز به دلیل طیف گسترده‌ای از ویژگی‌های فعال ایمنی و ساختار بدنه منحصر به فرد و “پیشرو بودن در استحکام و سختی” موفق به کسب 5 ستاره ایمنی شد.

نسخه 2 لیتری هیبریدی در تست ایمنی موفق به کسب 93 درصد امتیازات در حفاظت از سرنشینان بزرگسال و 83 درصد امتیازات در حفاظت از کودکان شد. این خودرو 70 درصد امتیازات حفاظت از عابران پیاده و 76 درصد تجهیزات ایمنی کمکی را به دست آورد.

سئات تاراکو که نسخه‌ای اسپانیایی فولکس‌واگن تیگوان و اشکودا کودیاک محسوب می‌شود امتیاز 97 درصدی در حفاظت از سرنشینان بزرگسال را به دست آورد. سئات تاراکو قدرت 84 درصدی خود در حفاظت از کودکان نشان داد و 79 درصد از امتیازات را در حفاظت از عابران پیاده و تجهیزات ایمنی- کمکی به دست آورد.

 

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.