نگاهی گذرا به کانسپت سدان A مرسدس بنز + ویدئو

خودروی مفهومی سدان A به‌خوبی روح خالص طراحی مرسدس بنز را به‌تصویر می‌کشد. با نسبتی برابر از ترکیب خطوط هموار و سطوح صاف، این مدل جدید، تعریف جذابی را از نسل آینده‌ی طراحی خودروهای فشرده و جمع و جور ارائه می‌دهد.

به گزارش خودروبرتر ، طرح مفهومی سدان A با طراحی متشکل از ابعاد فشرده یک کوپه یا سدان اعلاء، با استفاده از توری رادیاتور با طرح Panamericana به‌همراه قطعات کروم تزیینی و یک کاپوت کشیده با برآمدگی زیبایی روی آن، طرح جذابی از جلوی خودرو را به‌نمایش می‌گذارد. این طراحی خارجی برجسته در جلوی ماشین، به‌خوبی با چراغ‌های جلوی متمایز و ستاره مرکزی بنز روی رادیاتور، تکمیل شده‌است.

طراحی‌های درجه یک اضافی دیگر، شامل سپر عقب می‌شود که به‌رنگ سیاه است و با نوارهایی از کروم تزیین شده‌است که به‌خوبی ابعاد این مدل جدید را به‌نمایش در می‌آورد. به همن ترتیب، طراحی قوس‌دار جدید چرخ، باظرافت از رینگ‌های ۲۰ اینچی آلیاژی سبک استفاده می‌کند که دقت مهندسی وآیرودینامیک مسابقه‌ای را آشکار می‌سازد. شیشه‌های دودی و سقف شیشه‌ای بزرگ، نمای خارجی اختصاصی این خودرو را تکمیل می‌کند.

 

مرسدس بنز یک ویژگی منحصر به فرد دیگر از این مدل فوق‌العاده، تکنولوژی نورپردازی حیرت‌آور آن است؛ ساختار مشبک چراغ جلو، با رنگ UV پوشیده شده‌است، به این معنا که چراغ‌های جلو به‌خوبی رنگ نورشان را با توجه به نور محیط اطراف تنظیم می‌کنند.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.