با « آپشن» خودرو های امروزی آشنا شوید + تصاویر

با پیشرفت روز افزون دنیای خودرو همیشه امکانات و تجهیزات جدیدی بر روی خودرو ها قرار می گیرند که باعث خاص تر شدن محصولات تولیدی می شوند و شرکت های سازنده خودو سعی در ارتقا و پیشرفت امکانات و تجهیزات محصولات تولیدی خود را دارند تا بیشتر مورد استقبال خریداران محصولات آنان قرار گیرد.

به گزارش خودروبرتر ، در بین تمام آپشن های تعبیه شده در محصولات، برخی از آپشن ها به صورت اختصاصی و سفارشی و خاص بر روی خودرو ها قرار می گیرند که مخصوص افراد خاص دنیای خودرو دسته بندی می شوند و معمولا این افراد هزینه بالایی برای این نوع محصولات می پردازند حال ما در ادامه تصمیم داریم برخی از این آپشن ها و امکانات که بیشترین استقبال توسط خریداران شده است را به شما همراهان عزیز معرفی نماییم.

دوربین 360درجه

دوربین عقب در خودروها دیگر امری طبیعی به حساب می آید و جزو آپشن های خاص دسته بندی نمی شود ولی به تازگی ویژگی منحصر به فردی به آن ها اضافه شده است و دوربین 360 درجه می باشد که بر روی برخی از خودرو های روز دنیا تعبیه شده است

این مدل سیستم دوربین از چندین دوربین که در اطراف خودرو نصب شده است به وجود می آید و تمامی تصاویر این دوربین ها به یک سیستم سرور کامپیوتری داخل خودرو انتقال داده می شود و آن سیستم کامپیوتری با پردازش این تصاویر یک تصویر هوایی از خودرو به شما می دهد و مکان دقیق وسیله نقلیه شما را به شما اعلام می دارد.

تنظیم ارتفاع خودرو

تنظیم ارتفاع همیشه از آپشن هایی بوده است که بسیار مورد توجه جوانان قرار گرفته است و شرکت های خودرو سازی روز به روز تنظیم ارتفاع محصولات خود را تغییر داده اند تا به نتایج بهتری دست پیدا کنند. تنظیم ارتفاع در خودرو های روز دنیا یکی از آپشن های مورد توجه می باشد.

مخصوصا در خودرو های شاسی بلند که به وسیله فنر های و سیستم تعلقی فعال تنظیم ارتفاع خودرو در دست راننده می باشد و یکی از آپشن های مثبت به شمار می آید و می توانند رانندگان  با توجه به شرایطی که قصد استفاده از وسیله نقلیه خود را در آن دارند نسبت به تغییر ارتفاع وسیله نقلیه خود اقدام نمایند.

سیستم صوتی

همیشه سیستم صوتی یکی از اجزای جدا نشدنی بوده است و شرکت های ماشین سازی دست به قرار داد های بزرگی با کارخانه های بزرگ سیستم های صوتی می زنند تا رضایت خریداران خود را از سیستم صوتی محصولات خود جلب نمایند و کیفیتی که خریداران از سیستم صوتی وسیله نقلیه خود دارند به ارمغان آورند.

شرکت های سازنده سیستم های صوتی نیز با استفاده از تکنولوژی روز سعی در بهبود سیستم های خود دارند و با ارتقاء سیستم های خود سعی در راضی کردن شرکت های سازنده  می باشند.

اتو پارک

یکی از آپشن های مفیدی که به تازگی به دنیای آپشن های وارد شده است و استقبال چشم گیری از آن توسط خریداران به عمل آمده است سیستم اتو پارک وسیله نقلیه می باشد که بیشتر بر روی خودرو های لوکس این سیستم تعبیه شده است و کار پارک کردن وسیله نقلیه را برای رانندگان وسایل نقلیه اسان می کند و جلوگیری از آسیب رسیدن به خودرو در هنگام پارک وسیله نقلیه می شود.

این سیستم اینگونه کار می کند که شما بعد از توقف دکمه اتو پارک را زده و سمتی که قصد پارک خودرو را دارید مشخص می کنید و بعد از آن وسیله نقلیه به صورت اتوماتیک به دنبال جای پارک می گردد و خودرو شما را پارک می کند.

 

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.