شرکت NanoFlowcell از قدرتمندترین خودرو هیدروژنی رونمایی کرد

شرکت سازنده خودروهای الکتریکی NanoFlowcell با انتشار یک تیزر از  تولید جدیدترین خودرو اسپرت خود خبر داد که قرار است به صورت رسمی در نمایشگاه خودرو ژنو در ماه مارس به نمایش دربیاید.

این خودرو که برای نخستین بار در جهان از سیستم سوخت رسانی سلولی قابل کنترل در جهان بهره میبرد دارای چهار موتور الکتریکی با ولتاز پایین است که Quant 48Volt وعده داده است تا دارای عملکرد چشمگیر باشد.

به گزارش خودروبرتر ، قدرت پیشرانه این خودرو حول و حوش 760 اسب بخار از چهار موتور الکتریکی 140 کیلووات است که شتاب صفرتا صد آن 2.4 ثانیه و حداکثر سرعت آنئ نیز در حدود 300 کیلومتر در ساعت به صورت محدود است.

بر خلاف وسایل نقلیه سلول سوختی معمولی که از هیدروژن فشرده بهره میگیرند فناوری نانوفلوسل توسط یک مایع الکترولیت با نام تجاری  ‘bi-ION’ بهره میگیرد که طبق اعلام شرکت سازنده غیر سمی، غیر قابل اشتعال و بسیار سازگار با محیط زیست است.

با فناوری جدید این شرکت قادر به استفاده از ولتاژ پایین با عملکرد بالا است.

 

Quantino
Quantino

سریع ترین خودرو هیدروژنی

در سال گذشته میلادی و در نمایشگاه خودرو ژنو، شرکت NanoFlowcell از یک خودرو اسپرت که دارای شتاب صفر تا صد در کمتر از 5 ثانیه و سرعت بالای 200 کیلومتر در ساعت و طی مسافت با یک بار شارژ بیش از 1000 کیلومتر با نام Quantino رونمایی کرد.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.