شورلت هیولای خود برای ارتش آمریکا را رونمایی می کند!

پایگاه اطلاع‌رسانی خودروبرتر: در نشست انجمن ارتش ایالت متحده، خودروساز آمریکایی شولت از مدل Chevrolet Colorado ZH2 fuel-cell رونمایی کرد که یک وسیله نقلیه کاملاً هیدروژنی با بالاترین جزئیات ارائه‌شده از سوی شورلت است.

این خودرو که دارای بیش از 6.5 فوت ارتفاع و بیش از 7 فوت عرض است دارای تایرهای 37 اینچی بوده و با یک سیستم تعلیق مخصوص در صعود و فرود در تمامی شرایط کمک‌حال راننده خود خواهد بود.

شورلت
شورلت

ارتش آمریکا این خودرو را در شرایط بسیار سخت در سال آینده آزمودن خواهد نمود تا به تعیین درصد موفقیت این پروژه بپردازد وبه‌هرحال این خودرو آفرود استثنایی محصول همکاری بین جنرال موتورز و ارتش آمریکا در واحد تحقیق و توسعه TARDEC است.

توانایی های آفرود این وانت مدرن با کمک تایرهای غول پیکر 37 اینچی و بهبود فنربندی تا میزان بسیار زیادی ارتقا پیدا کرده، بنابراین عبور از مسیرهای ناهموار کار چندان سختی برای آن نخواهد بود.

سیستم  سلول سوختی موجود در این تراک هیدروژن را به الکتریسیته و آب تبدیل می کند. در مقایسه با ژنراتورهای رایج، این سیستم هیچ صدایی تولید نکرده و کاملا دوستدار محیط زیست است.

آبی که در نتیجه کارکرد این سیستم تولید می شود، مورد توجه ارتش آمریکا قرار گرفته و آنها قصد دارند از این آب برای امور روزمره در مناطق عملیاتی استفاده کنند.

آنها همچنین گشتاور بالا در هر لحظه، صدای آکوستیک و نشانه های حرارتی کمی که کلرادو ZH2 از خود بر جای می گذارد را بسیار مورد ستایش قرار داده اند.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.