آمریکا با بی.ام.دبلیو در المپیک طلا میگیرد!!

پایگاه اطلاع رسانی خودروبرتر: تکنولوژی مستقل BMW باعث شد تا شناگرهای ایالت متحده آمریکا در المپیک ریو 2016 موفق به کسب مدال طلا شوند.
برای گرفتن مدال طلا در المپیک ریو، تکنولوژی روشنایی مستقل BMW کمک‌های بسیار زیادی به کاروان شناگر ایالت متحده آمریکا کرده است و در جلسات چند ماهه آموزشی، باعث بهبود عملکرد این شناگرها به مقدار بسیار زیادی شده است. آموزش‌هایی که ساعت‌ها زمان می‌طلبید تا در نهایت کاروان شناگرهای آمریکایی را طلادار کند. همچون مایکل فلپس که در این دوره از رقابت‌های المپیک موفق به ثبت رکورد جهانی و دریافت چندمین مدال طلای خود شده است.
به بحث اصلیمان برگردیم، باید گفت که فن آوری‌های BMW در بدست آمدن این نتایج تاثیرات بسزایی گذاشته است. به طور دقیق‌‌تر و گویا‌‌تر، کمپانی BMW از سیستم روشنایی مستقل LED در وسایل نقلیه خود استفاده کرده است، اما حالا آمریکا از این سیستم بر روی بدن شناگرهای خود از جمله مچ دست، زیر کتف، ران، زانو، قوزک پا و کف پا استفاده کرده که به کمک دوربین‌های نصب شده در زیر آب، حرکات بدن شناگر را دقیق‌تر مورد بررسی قرار می‌دهند تا حرکات اشتباه شناگرها شناسایی شده و برای بهبود آنان اقدامات لازم صورت گیرد. گفتنی است که دوربین‌های بکار رفته در زیر آب برگرفته از سیستم تشخیص اجسام در خودروهاست.
این اولین باری نیست که از تکنولوژی مستقل BMW در کاروان شنای آمریکا استفاده شده است، بلکه در المپیک 2012 لندن هم شاهد بکارگیری نسخه قدیمی از همین سیستم برای زیر نظر گرفتن حرکت شناگرها بودیم.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.