رونمایی ب.ام.و از i Vision Circular با مواد بازیافتی

خودروساز آلمانی ب‌.ام‌.و ایده‌ خود از ماشین ساز همسو با محیط زیست،با رونمایی از مدل i Vision Circular خودرویی به صورت کامل از مواد بازیافتی ساخته شده است را به نمایش گذاشت.

مشخصات فنی ب.ام.و i Vision Circular

بخش‌های مختلف i Vision Circular به صورتی طراحی شده است که به راحتی می‌توان آنها را به راحتی از خودرو جدا کردتا بدین ترتیب با تعمیر و بازسازی عمر خودرو طولانی‌تر خواهد شد. و در ضمن در پایان عمر ماشین هم بازیافت قطعات آن ساده‌تر از خودروهای کنونی است.

خودرو مذکور یک هچ‌بک چهار نفره است که البته طبق ادعای مدیران ارشد خودروساز آلمانی، i Vision Circular مبنای ساخت محصول جدیدی نخواهد بود و بیشتر نشان دهنده روش هایی است که این شرکت قصد دارد در محصولات آینده خود به کار گیرد.

در طراحی ماشین علاوه بر فاکتورهای لوکس‌بودن بر سادگی نیز تاکید شده و به طور مثال، ماشین رنگ نشده و از چرم و کروم در داخل اتاق بهره گرفته نشده و روکش صندلی‌ها نیز از مواد بازیافتی بطری‌های پلاستیکی تهیه شده است.

نکته جالب در طراحی خودرو این است که جلوپنجره ماشین به جای پلاستیک دو نمایشگر دیجیتال دارد که همزمان چراغ‌های جلوی ماشین را هم تشکیل میدهند.

شرکت آلمانی خود را برای عرضه سری تازه‌ای از محصولات الکتریکی آماده می‌کند که براساس پلتفرمی کاملا جدید به نام “نئو کلاس” ساخته خواهند شدکه به احتمال فراوان از سال ۲۰۲۵ به بعد به بازار عرضه خواهند شد.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.