خودرو اپل در سال 2021 وارد بازار می شود

پایگاه اطلاع رسانی خودروبرتر: خبرهای فاش شده حاکی از آن است که به پایپر جافری تحلیلگر نشریه جین مانستر گفته شده، پروژه سری شرکت اپل با نام تیتان، در سال 2019 یا 2020 به مرحله تکمیل می‌رسد اما زودتر از سال 2021 به مرحله عرضه نخواهد رسید. قیمت این خودرو در حدود 75000 دلار خواهد بود و بطور مستقیم با خودروهای تسلا رقابت خواهد کرد. گفته می‌شود اساس عرضه این خودروها بر اساس قرارداد باشد. به این معنی که مشتری در ابتدا سفارش و قرارداد تولید را امضا می‌کند، سپس این خودرو بر اساس سفارش مشتری تولید خواهد شد. احتمال توقف این پروژه نیز وجود ندارد.

این در حالی است که با توجه به اسناد به دست آمده توسط گاردین، ممکن است سایت آزمایشی GoMentum Station as برای آزمایش خودرو اپل در نظر گرفته شده باشد با توجه به این واقعیت که یک محوطه ۲۱۰۰ هکتاری خارج از پایگاه نیروی دریایی سابقه تست و آزمایش توسط تولید کنندگان خودرو پیش از این را داشته است.
این سند مدعی است که یکی از مهندسین اپل به نام فرانک فیرون در حال برنامه ریزی برای استفاده از این منطقه برای خود بوده است و بنابراین تست خودرو مخفی به حد کافی برای ما جذاب خواهد بود که البته تنها واقعیت در مورد این جاده که توسط ارتش محافظت شده نیست یک مسافت ۲۰ مایلی است که در ان هر دو تنظیمات بزرگراه و جاده‌های محلی اعمال شده است و قبل‌ها نیز خودروسازانی همچون مرسدس بنز و هوندا آزمایش نسخه‌های مختلف خود از خودروهای خودمختار را در آن انجام داده اند و از همین روی بر شایعات توسعه یک خودرو توسط اپل قوت می‌بخشد.
رندی ایواساکی مدیر اجرایی شرکت حمل و نقل کنتراکوستا صاحب ایستگاه مذکور بیان کرده است که اپل علاقمند به استفاده از سایت مذکور بوده است ولی به خاطر شرایط قرارداد او از بیان هر چیز بیشتری خودداری کرده است.
آیا تمامی‌این مدارک گواه این نکته است که اپل در حال ساخت یک iCar است زیرا این مکان فقط مختص تست و آزمایش خودروها است و شاید چیزی بیشتر از توسعه یک خودرو در محل مذکور مدنظر مدیران اپل باشد که البته ما مطمئن هستیم که شنیدن و دیدن آن در فروشگاه اپل احتیاج به برنامه ریزی و ماندن در صف برای بودن در لیست اولین‌ها دارد که به طور یقین ارزشش را دارد.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.