رونمایی از نسخه جدید لامبورگینی هوراکان با استفاده از واقعیت افزوده اپل

خودروساز ایتالیایی به خاطر کرونا از جدیدترین نسخه محصول خود به نام لامبورگینی هوراکان اسپایدر صورت واقعیت مجازی رونمایی کرد

به دلیل شیوع کرونا، نمایشگاه‌های خودرو در جهان تعطیل شده یا به تعویق افتاده است و خودروسازان برای معرفی محصولات جدید نمی‌توانند برنامه‌های همیشگی خود را اجرا کنند.

سوپراسپرت جدید جدید یا همان Huracán EVO RWD Spyder چهارمین نمونه از مدل هوراکان است که این ماشین بدون سقف که با کد اسپایدر شناخته میشود دارای یک موتور ده سیلندر با قدرت ۶۱۰ اسب بخاری است که نیروی آن به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود. خودرو در کمتر از 3 ثانیه و نیم به سرعت 100 کیلومتر در ساعت میرسد و حداکثر سرعت آن نیز ۳۲۴ کیلومتر در ساعت است.

لامبورگینی هفته گذشته پس از حدود دو ماه، کارخانه‌‌اش در سانتا آگاتا در شمال ایتالیا را بازگشایی کرد. با گسترش کرونا، لامبورگینی همراه با دیگر خودروسازان ایتالیایی فعالیت خود را متوقف و بر ساخت لوازم محافظتی برای پزشکان و پرستاران تمرکز کرده بود.

فیل شیلر مدیر بازاریابی جهانی اپل در این مورد می گوید:” اپل به مردم ایتالیا و لامبورگینی اهمیت میدهد و از اینکه در این شرایط بحران بهداشت جهانی ، بدین گونه بازگشت ایمن به کار داشته اند استقبال میکند”.

کاربران در این روش میتوانند لامبورگینی هوراکان اسپایدر را به اندازه واقعی ببینند و در ضمن از داخل کابین و ریز ترین جزئیات را پیش روی خود ببینند که در ابعاد واقعی در فضای خانه شبیه‌سازی کرده اند.

قرار است این امکان که در سایت لامبورگینی در دسترس است، برای سایر مدل های این شرکت نیز در دسترس قرار بگیرد.

کاربران دارای دستگاه های آیفون 6 و بالاتر و آیپد پرو و بالاتر و ایپاد تاچ 7 دارای IOS 11 با اسکن کیوآرکد زیر از رونمایی مجازی لذت ببرند.

با اسکن کیوآرکد لامبورگینی را به خانه بیاورید.
بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.