نمایش محصولات ایران خودرو دیزل در نمایشگاه توانمندی‌های خودرو ایران

پایگاه اطلاع رسانی خودروبرتر: شرکت ایران خودرو دیزل با جدیدترین محصولات خود در حوزه خودروهای کار و تجاری در نمایشگاه توانمندی‌های صنعت خودرو ایران که در حاشیه سومین همایش بین‌المللی صنعت خودرو ایران برگزار شده، شرکت نموده است.
کامیون‌های کشنده اکتروس و اکسور مرسدس بنز، کامیون کشنده فوتون، اتوبوس‌های C1230، C1836، مینی‌بوس آرین، کامیونت آرنا و دو خودرو پیکاپ با کاربری‌های آمبولانس و پول‌رسان از جمله این محصولات است.
مهندس رزازی مدیرعامل شرکت ایران خودرو دیزل با اعلام این مطلب خاطرنشان ساخت: کشنده اکتروس حاضر در این نمایشگاه در واقع اولین نمونه از نسل جدید کشنده اکتروس مرسدس بنز است که به زودی به سبد محصولات ایران خودرو دیزل اضافه شده و برای اولین بار در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته است.
وی همچنین تاکید کرد: مینی‌بوس آرین و کامیونت آرنا دو محصول ایرانی حاضر در این نمایشگاه هستند که از بالاترین درصد داخلی‌سازی در میان محصولات ایران خودرو دیزل برخوردار هستند.
مدیرعامل شرکت ایران خودرو دیزل افزود: در این نمایشگاه ما همچنین دو خودرو پیکاپ با کاربری آمبولانس و پول‌ر‌سان را نیز در معرض نمایش قرار داده‌ایم که کاربری آمبولانس این محصول به تازگی طراحی و تولید شده و مذاکرات برای انعقاد قرارداد فروش این محصولات با سازمان‌های ذیربط در جریان است.

شایان ذکر است که به تازگی وزیر صنعت، معدن و تجارت قرارداد ایران خودرو وبنز را تایید کرد.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.