نمایش محصولات جدید ایران خودرو دیزل در نمایشگاه خودرو تهران

به نقل از روابط عمومی شرکت ایران خودرو دیزل ، این شرکت با آغاز مجدد همکاری با شرکای تجاری خود، علاوه بر محصولاتی مانند ون وانا و اتوبوس جدید بین‌شهری، محصولات جدید حاصل از همکاری با شرکای تجاری خود را نیز در این دوره از نمایشگاه خودرو تهران در معرض دید عموم قرار داده است.

بنابر این گزارش از جمله این محصولات جدید می‌توان به محصولات شرکت مرسدس بنز شامل  کامیون‌های کشنده آکتروس 1844 و آکتروس 3344S، کامیون باری آکتروس 2536L، کامیون کمپرسی آکتروس 3341K و کامیونت‌های مدلHD65  و HD78 شرکت هیوندای و همچنین کامیون کشنده شاکمن با گیربکس اتوماتیک اشاره کرد.

ون وانا در کنار پیکاپ تانلند و کامیون کشنده آیومان فوتون نیز که از محصولات در حال تولید ایران خودرو دیزل به حساب می‌آیند، همانطور که اشاره شد از جمله محصولات به نمایش درآمده در غرفه شرکت ایران خودرو دیزل در دومین دوره نمایشگاه خودرو تهران هستند.

ون وانا محصول پرطرفدار ایران خودرو دیزل به‌حساب می‌آید که طرح فروش ویژه این محصول در ماه‌های گذشته مورد استقبال قرار گرفته بود و شرکت ایران خودرو دیزل طرح فروش ویژه نمایشگاه خودرو تهران را علاوه بر این محصول برای سایر محصولات در حال تولید خود معرفی و به اجرا در آورده است.

کاربری آمبولانس محصول ون وانا در کنار کاربری یخچال کامیونت هیوندای HD65 نیز در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته است.

گفتنی است ایران خودرو دیزل به همراه شرکت مادر ایران خودرو ،‌ ایساکو و آپکو آخرین دستاوردهای خودرو را در دومین نمایشگاه بین المللی تهران در محل شهر آفتاب در معرض دید عموم قرار داده است.

دومین نمایشگاه خودرو تهران از 6 تا 10 آذر ماه سال جاری به نمایش جدیدترین دستاوردهای خودروسازان ایرانی و برخی از خودروسازان خارجی پرداخته  است که در مقایسه با سال گذشته،   امسال شاهد استقبال بیشتری از سوی بازدید کنندگان بودیم.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 دیدگاه
  1. مصطفی می گوید

    با سلام
    در سال جدید 97 کامیون باری جدید2536 اکتروس بنز وارد بازار میشود ؟؟؟؟؟ قیمت چند

نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.