رونمایی از Lexus LC Hybrid در نمایشگاه خودرو ژنو

پایگاه اطلاع رسانی خودروبرتر: باورکردنش کمی سخت است ولی نمایشگاه خودرو ژنو در پیش است که این رویداد محل به نمایش درآمدن خودروهای گران قیمت عضلانی است که لکسوس نیز برنامه های خوبی در سوئیس تدارک دیده است.
شاخه لوکس ساز تویوتا قصد دارد تا در این نمایشگاه از یک نسخه هیبریدی لوکس LC کوپه رونمایی کند که دارای یک سیستم هیبریدی جدید چند مرحله ای است که به طور یقین لذت رانندگی بیشتر را فراهم خواهد آورد و البته بهره وری بالاتری نیز تدارک دیده شده است.
این خودرو برای اولین بار در نمایشگاه خودرو ژنو 2016 در دیترویت به نمایش درآمد که مدل LC 500 یک مدل دو درب چالاک که ما را یاد مدل مفهومی LF-LC می اندازد که چندین سال قبل رونمایی شده بودو به نظر می رسد این خودرو یک نسخه تولیدی عجیب و غریب از این مدل مفهومی باشد.
مدل LC 500 که در نمایشگاه خودرو دیترویت رونمایی شد توانست تحسین منتقدان و همچنین بازدید کنندگان را در پی داشت و موفق به کسب دو جایزه طراحی EyesOn در زمینه بهترین ماشین تولیدی و بهترین طراحی داخل کابین شد.
گذشته از رونمایی از نسخه هیبریدی LC coupe، لکسوس قصد دارد تا سدان جدید LF-FC را نیز به نمایش گذاشته که برای اولین بار در نمایشگاه خودرو توکیو به نمایش درآمده بود که راه را برای محصولات بعدی این شرکت با سیستم سوخت سلولی باز می کند.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.