تویوتا همچنان با ارزش ترین برند خودروسازی در جهان

خودروساز ژاپنی تویوتا ، برای سومین سال متمادی باارزش‌ترین برند خودروسازی جهان اعلام شد.

طبق برآوردهای موسسه اینتربرند، ارزش این شرکت در حدود 54 هزار میلیون دلار است که بدین ترتیب تویوتا هفتمین برند با ارزش جهان و با ارزش ترین برند در بین تمامی خودروسازان است.

ارزش برند این شرکت در رده‌بندی سال ۲۰۲۱ موسسه اینتربرند با بیش از ۵۴ هزار میلیون دلار برآورد شده است. با این ارزش تویوتا هفتمین برند جهان و باارزش‌ترین برند در بین خودروسازان است.

رده بندی موسسه مذکوربراساس موفقیت تجاری، تاثیر بر تصمیم‌گیری مشتری و پول اضافه‌ای که مشتری حاضر است برای برند مورد نظر خود بپردازد است و البته امسال شرکت اَپل برای نهمین سال پیاپی با بیش از ۴۰۸ هزار میلیون دلار به عنوان با ارزش‌ترین برند جهان انتخاب شد.

طبق سنوات قبل، دومین خودروساز برتر نیز برند آلمانی مرسدس بنز است که در رتبه هشتم قرار گرفته و بعد از آن نیز ب.ام.و دیگر برند آلمانی با کسب رتبه دوازدهم در لیست کلی ، در بین خودروسازان در جایگاه سوم قرار گرفته است.

دومین خودروساز در فهرست امسال اینتربرند، مرسدس-بنز است که در رتبه هشتم باارزش‌ترین برندهای جهان قرار دارد. پس از بنز، ب‌ام‌و با کسب رتبه دوازدهم، مقام سوم را در بین خودروسازان کسب کرده است.

در مقام چهارم خودروسازان نیز تسلا، برند ماشین ساز الکتریکی آمریکایی، با ۱۸۴ درصد افزایش نسبت به سال قبل رتبه چهاردهم را کسب کرد و در بین خودروسازان چهارم شد.

در ادامه جدول شاهد حضور سایر خودروسازانی همچون هوندا، هیوندای، آئودی، فولکس‌واگن، فورد و پورشه در رتبه‌های پنجم تا دهم در بین خودروسازان هستیم.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.