چزئیات سیستم جدید چند لمسی آئودی

پایگاه اطلاع رسانی خودروبرتر: به خوبی می دانیم که خودروهای مدرن امروزی با سیستم تمام الکترونیکی در حال حرکت هستند و حتی ماشین های امروزی به مراتب دارای ساختار پیچیده تری نسبت به آپلو 13 هستند.

Audi-MMI-All-In-Touch-02

انفجار و سرریز فناوری را می توان در بخش خودروهای لوکس به خوبی مشاهده کرد که این وسایل نقلیه با دلارهای زیاد دارای ترکیبی از تراشه های کامپیوتری به همراه سنسورها، رله هاو کیلومترها سیم کشی بی حد و حصر هستند که بدین ترتیب کاملا قابل توجه است که چگونه همه چیز در سالیان اخیر پیشرفت کرده است.

به عنوان یکی از شناخته شده ترین راهبران فناوری روز ،آئودی یک رهبر تکنولوژیکی برای سال های زیادی بوده است و از همین روی غیر طبیعی نیست که ویژگی های جدید و نواورانه را برای این بازار به شدت رقابتی در محصولات این شرکت مشاهده کنیم و به طور طبیعی خودروQ7  که جدیدترین پرچمدار این برند چهارحلقه است این بروز رسانی ها را دریافت کرده است.

Audi-MMI-All-In-Touch-03

برای مدل 2017، این شاسی بلند خانواده پسند از نو دوباره طراحی شده است و نزدیک به 500 پوند را به لطف تغییر بافت بدنه از دست داده است و البته یکی از مفید ترین ویژگی های این خودرو سیستم جدید درون خودرویی آن است.

این سیستم تمام لمسی یک پدلمسی غول پیکر در مرکز کنسول خودرو با یک صفحه 5 اینچی در گوشه که تنها یک کلیک برای بدست آوردن قدرت خودرو نیاز دارید.

فراتر از این موارد این سیستم جدید دارای قابلیت تشخیص دست خط و استفاده از فناوری چند لمسی همانند گوشی های هوشمند و حتی پیشرفته تر از آن است  که شما حتی با یک پدلمسی می توانید بر روی زوم کردن در داخل و خارج بپردازید.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.