برترین محصولات نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2017 + تصاویر

نمایشگاه خودرو فرانکفورت یکی از مهمترین نمایشگاه های خودرویی در دنیاست و به همین دلیل است که بسیاری از خودروسازان از مینی تا بزرگ‌هایی مانند مرسدس بنز از انواع مدل‌های جدید خود در این نمایشگاه رونمایی کردند.

به گزارش خودروبرتر ،  صدها خودرو در این نمایشگاه به نمایش درمی‌آیند، اما یکی از بخش‌هایی که همواره مورد توجه قرار گرفته و فراموش نمی‌شوند خودروهای مفهومی هستند.

به همین دلیل در میان مفهومی‌های به نمایش درآمده در فرانکفورت برترین‌ها انتخاب شده است. خودروهایی که آینده خودروهای امروز را تشکیل می‌دهند و خط مشی آنها را تعیین خواهند کرد.

BMW X7 iPerformance Concept

از لحاظ طراحی، بی‌ام‌و X7 از هر یک از زبان‌های طراحی فعلی که در مدل‌های تولیدی استفاده می‌شود، کاملا متفاوت و متمایز است. جالب است که به نظر می‌رسد طراحی این خودرو شبیه به زبان طراحی مورد استفاده در خودروی مفهومی بی‌ام‌و سری ۸ باشد. نمای بیرونی بزرگ، جسورانه و بی‌پروا، به همراه خطوط تیز در طراحی بدنه از جمله ویژگی‌های این شاسی‌بلند است. جلو پنجره مشبک کلیوی آن بزرگ است و با چراغ‌های جلوی LED بزرگ و باریک، ابهت آن افزایش می‌یابد.


Mini Electric Concept

مینی اظهار کرده است که کانسپت جدید این کمپانی برای رانندگی در محیط‌های شهری طراحی شده است، خیابان‌های شلوغی که در آن خودروهای کوچک برقی با باتری‌های شارژ شده بسیار مناسب‌تر از خودروهایی با باک‌های پر از سوخت هستند. از بیرون که به این خودرو می‌نگریم همه چیز سر جای خودش قرار گرفته و چیزی جز یک مینی سه در مناسب نمی‌بینیم.


Kia ProCeed Concept

حاصل کار تیم اروپایی طراحی کیا، مدل مفهومی پروسید است، که نشانگر تغییرات نسل بعدی و بزرگ‌تر از مدل سید خواهد بود. در این خودروی مفهومی که طرح بدنه‌ی جدیدی به نمایش می‌گذارد، ظاهر پرانرژی پروسید، با طرحی خشن‌تر و جذاب‌تر ترکیب شده است تا با سلیقه‌ی نسل جدیدِ راننده‌ها همخوانی داشته باشد.


Smart Vision EQ ForTwo Concept

از ظاهر این گرد کوچک، درخواهید یافت که خودران و الکتریکی ارائه خواهد شد. اولین خودروی دایملر بدون پدال و فرمان است. نسبت و ابعاد خودرو کاملا جمع‌وجور و با ظاهری هوشمند طراحی شده‌اند و کوتوله برقی اسمارت را به یک وسیله حمل‌ونقل مقرون‌به‌صرفه و بهینه‌ برای محیط‌های کوچک شهری تبدیل کرده‌اند. لولای درهای حبابی به سمت عقب باز می‌شوند و درحالی‌که ورود و خروج را آسان‌ می‌کنند؛ از اصابت به دوچرخه‌سواران، عابران پیاده و سایر خودروها جلوگیری می‌کنند.


Mercedes-Benz EQA Concept

به قطع از جذاب‌ترین خودروهای نمایشگاه محسوب می‌شود. پر از نور است و چشمتان را می‌گیرد. این کراس اوور کوپه کامپکت دارای دو موتور الکتریکی،‌ سیستم رانندگی متغیر و طراحی مبتنی بر فلسفه Sensual Purity یا “حس ناب” است. طبق این فلسفه، تناسب طراحی و تجمل‌گرایی اهمیت زیادی دارد و از خطوط و لبه‌های تیز مانند خودروهای اسپورت خبری نیست.


MINI John Cooper Works GP Concept

بسیار پرزرق‌وبرق است. بال‌ها، دریچه‌های ورودی هوا و فیبرکربن در این نمونه طراحی زیاد دیده می‌شود. دریچه‌های ورودی باز و عریض قسمت جلو به همراه قطعات فیبرکربنی در این بخش ظاهر تهاجمی به وجود می‌آورند. فیبر کربن بیشتری در جداکننده‌های هوای کناری که زیر درها قرار دارد دیده می‌شود و قوس‌های آتشینی که برای ورودی (قاب) چرخ‌های عقب و جلو در نظر گرفته‌اند، به کانسپت جان کوپر ورکز GP ظاهری پرمعنی می‌دهند.


Audi Aicon

بدون شک یکی از جذابترین خودروهای فرانکفورت است. حتی فکر رانندگی با آن را از سرتان بیرون کنید چرا که کاملا خودران طراحی شده است. با شارژالکتریکی‌اش تا 800 کیلومتر می‌راند و روی چرخ‌های عظیم 26 اینچی سوار است. هیچ پدال و فرمانی درون خودرو دیده نمی‌شود و فضای بزرگ آن برای 4 سرنشین تعبیه شده و مانند یک خانه قابل تغییر است.


Honda Urban EV Concept

شاید زرق و برق تمام خودروهای مفهومی را نداشته باشد و کمی کلاسیک به نظر برسد اما خودروی مفهومیِ برقی اوربان، فناوری‌های پیشرفته را در قالب ظاهری ساده اما جذاب، ارائه می‌دهد. ارتفاع پایین، بدنه‌ی عریض مستحکم و عضلانی آن، نوید عملکرد اسپرت می‌دهد. طول کلی این خودرو، ۱۰۰ میلی‌متر از Jazz سوپرمینی کمتر است که در کلاس کامپکت قرار می‌گیرد. در جلو، نشان هوندا با نور پس‌زمینه‌ی آبی که نمایانگر طراحی خودروهای برقی هوندا است، خودنمایی می‌کند.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.