مرسدس مایباخ اس کلاس لوکس ترین محصول ژرمن ها رونمایی شد

خودروساز آلمانی با عرضه مدل جدیدی از زیرمجموعه بسیار لوکسش یعنی مرسدس مایباخ اس کلاس، خودروسازان لوکس دیگری همچون رولزرویس و بنتلی را به رقابت سختی دعوت کرد.

مرسدس مایباخ اس کلاس که براساس معماری مرسدس-بنز کلاس S ساخته شده است  لوکس‌ترین ماشین ساخته شده توسط این شرکت آلمانی است و از سال آینده میلادی به بازار عرضه خواهد شد.

به صورت کلی محصولات مایباخ با جلوپنجره های که دارای پره های عمودی هستند از سایر محصولات بنز متمایز میشوند و در ظاهر نیز با یک رنگ دوگانه و قطعاتی که با کروم آب کاری شده است نسبت به کلاس لوکس اس نیز ، لوکس تر شده است.

در داخل کابین مرسدس مایباخ اس کلاس، تفاوت ها بیشتر  نمایان میشود و مایباخ در حدود 18 سانتیمتر از کلاس اس کشیده تر بوده و در نتیجه شاهد فضای بیشتر در عقب خودرو هستیم که صندلی ، پشت ، گردن و شانه ها را گرم کرده و پاهای سرنشینان را ماساژ داده و حتی میتوانند آنها را به شکل یک تخت بخوابانند.

صندلی های عقب قابل تبدیل شدن به تخت خواب بسیار لوکسی را دارند

مرسدس در درهای عقب از موتور الکتریکی بهره برده است که میتوان آنها را با دکمه و یا ژست های حرکتی دست باز و بسته کرد و در ضمن دوربین هایی در سقف ماشین حرکات سرنشینان عقب را زیر نظر دارد و خواسته های انان را با توجه به حرکات دست و بدن تشخیص میدهد به عنوان مثال وقتی سرنشین عقب دستش را برای گرفتن کمربند به سمت شانه و عقب میبرد کمربند ایمنی که در پشت صندلی مخفی شده است بیرون می آید.

فناوری بسیار جالبی برای ایجاد فضایی آرام در داخل خودرو طراحی شده که صداهای مزاحم بیرون را دریافت کرده و با ارسال فرکانسی مشابه ، آن ها را حذف میکند.

قیمت پایه برای لاکچری ترین مایباخ ۱۷۳ هزار دلار است ولی با اضافه کردن امکانات سفارشی قیمت هر دستگاه به بیش از ۲۵۰ هزار دلار نیز خواهد رسید که البته برای ثروتمندان چینی مهمترین خریداران خودروهای لوکس چندان اهمیتی نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.