رونمایی ال جی و هیوندای از کابین مسافرتی IONIQ

ال جی الکترونیکس (ال جی) و هیوندای موتور امروز از خودرو مفهومی IONIQ رونمایی کردند که یک تلاش مشترک در زمینه سبک زندگی مدرن با وسایل نقلیه الکتریکی است.

این مدل مفهومی نشان دهنده حداکثر استفاده از فضای داخلی وسیع تری که پیش تر توسط اجزای مکانیکی خودرو محصور شده بود، امکان پذیر است.

امکانات رفاهی کابین مسافرتی IONIQ

کابین مسافرتی IONIQ به تعدادی امکانات رفاهی مجهز است که واقعاً این فضا را به یک خانه دومی دور از خانه تبدیل می کند. به عنوان مثال ، یک دستگاه قهوه ساز کپسولی فنجان مناسبی را برای صبح در اختیار شما قرار میدهد و محفظه ای در زیر صندلی قرار داده شده است که شما کفش یا دمپایی خیس و بدبوی خود را در ان قرار داده و به بهترین وجهی انرا بعدا تحویل بگیرید.

یک کمد لباس هوشمند، چین و چروک لباس شما را قبل از رسیدن به مقصد از بین میبرد و یک یخپال فریز برای خنک نگه داشتن نوشیدنی هاش ما در تابستان آماده می باشد.

یک نمایشگر OLED انعطاف پذیر که فضای بسیاری از سقف فضای داخلی خودرو را پوشش داده است و سرنشینان عقب می توانند درجه انحنای نمایشگر را با ژست های حرکتی دست برای زاویه دید بهینه تر تنظیم کنند.

در ضمن این صفحه بزرگ 77 اینچی OLED قابل تقسیم است تا هر دو سرنشین عقب بتوانند از محتوای مختلف به طور همزمان لذت ببرند. بلندگوهای موجود در سرشانه های هر صندلی یک منطقه صدای شخصی ایجاد می کنند که صدا مزاحم مسافر دیگر نمیشود.

وقتی به مقصد رسیدید و کابین مسافرتی IONIQ خالی از مسافر شد یک سیستم کشویی زمین را تمیز میکند و همزمان چراغ های LED ماورا UV بنفش شروع به فعالیت میکند تا فضای داخلی وسیله نقلیه را از همه میکروب ها و سایر میکروارگانیسم ها ضد عفونی کنند تا شاهد نوآوری دیگری باشیم.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.