پیکاپ هامر برقی با قدرت 1000 اسب بخاری رونمایی شد

غول خودروساز آمریکایی جنرال موتورز از پیکاپ هامر برقی رونمایی کرده است که در حقیقت نخستین خودرو تمام الکتریکی ابر خودروساز آمریکایی است.

هامر یکی از برندهای محبوب ساخت جنرال موتورز بود که محصولات آن به دلیل مصرف سوخت بالا، تولیدش متوقف شده بود حالا جنرال موتورز این برند را به صورت برقی احیا کرده است.

مشخصات فنی پیکاپ هامر برقی

قدرت پیشرانه پیکاپ هامر برقی در حدود 1000 اسب بخار بوده و نیروی گشتاور آن نیز 1000 نیوتن بر متر است.

هامر برقی یک خودرو آفرود الکتریکی است که بر اساس خودروهای نظامی ارتش آمریکا ساخته شده است.

فنربندی این خودرو قابلیت تغییر ارتفاع به میزان ۱۵ سانتی متر را دارد و بر همین اساس جنرال موتورز ادعا می‌کند که این خودرو در سخت‌ترین مسیرهای کوهستانی توانایی حرکت دارد.

در این خودرو از دوربین‌های مختلف استفاده شده است که حتی راننده می تواند زیر خودروی خود را هم کنترل کند و در ضمن در قسمتی از اتوبان ها نیز میتواند بدون دخالت راننده به حرکت خود ادامه دهد.

شایان توجه است که این خودرو دارای یک قابلیت به نام حرکت خرچنگی است که در مسیرهای ناهموار به کمک این آفرود دوست داشتنی می آید.

گشتاور این خودرو عددی بسیار بالا و در حدود هزار نیوتن متر گزارش شده است. این خودرو با هر بار شارژ می‌تواند ۵۶۰ کیلومتر را طی کند.

شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر این خودرو شاسی بلند 4 درب تنها سه ثانیه است که با خودروهای سوپر اسپرت برابری می‌کند.

قیمت این خودرو برقی از ۸۰ هزار دلار آغاز می شود و قرار است تا در سال 2022 میلادی به همراه شاسی بلند برقی جنرال موتورز به بازار عرضه شود.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.