رونمایی مرسدس از قدرتمندترین AMG GT Black Series

به هر حال نمیتوان منکر شد که سری AMG GT همیشه دارای محصولاتی خارق العاده و دوست داشتنی بوده است ولی بدون شک AMG GT Black Series همیشه افسانه ای و تک بوده است

البته مشخصات Mercedes-AMG GT Black پیش تر در اینستاگرام نیز منتشر شده بود که به طور یقین قدرتمندترین GT  رونمایی شده توسط مرسدس آ -ام -گ خواهد بود که دارای تغییرات قابل توجهی در بدنه خود نسبت به نسخه استاندارد است.

مهمترین تغییرات ظاهری نسل جدید Mercedes-AMG GT Black چیست؟

برخی تغییرات از جمله در نمای جلو در سپر قابل شناسایی هستند که آئرودینامیک تر شده است و به یک خودرو مسابقه ای بسیار شبیه تر شده است.

اسپویلر های عقب خودرو بر اساس فناوری جدید AMG DYNAMICS طراحی شده است که بر اساس حالت رانندگی دارای حالت های Basic, Advanced, Pro, و Masterاست.

Mercedes-AMG GT Black Series

مشخصات فنی نسل جدید مهمترین تغییرات ظاهری نسل جدید AMG GT Black Series چیست؟

شتاب صفر تا صد خودرو تنها در 3.1 امکان پذیر بوده و در کمتر از 9 ثانیه به سرعت 200 کیلومتر در ساعت میرسد و حداکثر سرعت آن نیز 325 کیلومتر در ساعت است

در زیر هود هیولای جدید مرسدس شاهد یک موتور توربو دوگانه 4 لیتری V8 با قدرت پیشرانه 720 اسب بخاری و گشتاور 590 پوند بر فوت هستیم

AMG GT Black Series

شرکت آلمانی در مورد قیمت خودرو صحبتی به میان نیاورده است ولی به نظر میرسد این خودرو که در سال 2021 روانه بازار خواهد شد قیمتی در حدود 180 هزار دلار داشته باشد.

مرسدس-اِی اِم جی در سال ۲۰۱۰ دست به کار بزرگی زد و اولین خودروی طراحی‌شده به‌صورت مستقل را معرفی کرد. SLS AMG به‌عنوان یک سوپراسپرت از جمله‌ی پرچم‌داران مرسدس بنز است که صدایی گوش‌نواز و ظاهری دلربا دارد. اما این تمام ماجرا نیست، چراکه Mercedes-AMG در سال ۲۰۱۴ نیز کوپه دونفره‌ی دیگری را با نام Mercedes-AMG GT رونمایی کرد.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.