سایپا دیزل مدیرعامل جدید خود را شناخت

خودروبرتر-  به گزارش سایپا نیوز ، در این مراسم دکتر محمدرضا سروش، مدیرعامل سایپا گفت: با توجه به مصوبه هیئت مدیره گروه سایپا در خصوص مدیرانی که به منزلت بازنشستگی نائل می شوند، گروه سایپا از خدمات مدیرعامل پیشین سایپادیزل بی بهره خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد:  مدیرعامل جدید سایپادیزل از تجربیات خوبی در صنعت خودرو برخوردار است و تمام سطوح کارشناسی و مدیریتی در این صنعت را طی کرده و دوران موفقیت آمیزی در شرکت سیباموتور داشته است و از شرکتی سود ده به شرکت سایپادیزل که مشکلات فراوانی دارد، وارد شده که نشان از توانمندی بالای ایشان است.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا اظهاری امیدواری کرد: شرکت سایپادیزل با توجه به ترکیب هیئت مدیره جدیدش، بتواند در حوزه های بازار، فنی، مدیریتی و مالی بر مشکلات متعدد فائق آید.

وی تصریح کرد: سایپادیزل دارای سابقه درخشانی در صنعت خودرو کشور است ولی در حال حاضر شرایط خوبی از نظر شاخص های مالی و تعهدات به بازار ندارد و توقع از اعضای هیئت مدیره سایپادیزل این است که با توجه به تجارب موثر خود نسبت به اصلاح ساختار مالی و محصولات آن شرکت اقدامات شایسته ای انجام دهند تا منجر به افزایش بهره وری سایپادیزل شود.

محمدرضا سروش مدیرعامل گروه سایپا گفت: حوزه حمل و نقل بار که عمده فعالیت سایپادیزل است از بخش های جذاب در اقتصاد کشور ماست که متاسفانه با توجه به اتخاذ سیاست های نادرست فرصت های این حوزه گاها” تبدیل به تهدید شده است و مدیران سایپادیزل باید ضمن ساماندهی فضای داخلی شرکت از فرصت های موجود در بازار خودرو بهره برداری مناسب داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: فرصت ها و جذابیت های خوبی در بازار وجود دارد که باید با اتکاء به ظرفیت شرکای تجاری خارجی از فرصت های بازار حداکثر استفاده شود و تیم مدیریتی در این خصوص برنامه ریزی و اقدام لازم را داشته باشند.

سروش تاکید کرد: یکی از استراتژی های سایپا در حال حاضر، توسعه کسب و کار خودروهای تجاری است که باید با اصلاحات ساختاری سایپادیزل بسترسازی لازم انجام شود تا بتوان در حوزه خودروهای تجاری به صورت کاملتر از فرصت های بازار استفاده کرد که در نتیجه به اقتصاد ملی کمک زیادی خواهد شد.

وی تاکید کرد: با تلاش جمعی ترکیب هیئت مدیره، سایپادیزل در مسیر بهره وری و شکوفایی قرار خواهدگرفت.

بر اساس این گزارش، در این جلسه اعضای هیئت مدیره جدید شرکت سایپا دیزل نیز معرفی شدند که آقایان: میرحکیم حسینی، مجید مدنی، محسن محمدی پلارتی و حسین خضری با حکم مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به عنوان اعضای هیئت مدیره شرکت سایپادیزل آغاز به کار کردند.

سوابق کاری حسین خضری مدیرعامل سایپادیزل

گفتنی است حسین خضری مدیرعامل سایپادیزل با مدرک کارشناسی مهندسی مکانیک، 24 سال سابقه فعالیت در صنعت خودرو را دارد و پیش از این به مدت 7 سال مدیرعامل شرکت سیبا موتور بوده است. در سوابق کاری خضری، مدیرعاملی شرکت ایران دوچرخ، عضویت در هیئت مدیره شرکت بهمن دیزل، عضویت در هیئت مدیره شرکت سیمان غرب و عضویت در هیئت مدیره شرکت بهمن لیزینگ به چشم می خورد.

 

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.