راندن هارلی-دیویدسون توسط سرویس مخفی آمریکا علی رغم مخالفت ترامپ

به گزارش خودروبرتر ، بنا به اعلام سرویس مخفی ایالات‌متحده که وظیفه محافظت از رئیس‌جمهوری این کشور دونالد ترامپ را بر عهده دارد دیگر موتورسیکلت‌های موجود در بازار برای استفاده کارکنان این اداره دولتی مناسب تشخیص داده نشده‌اند.

شرکت هارلی-دیویدسن تابستان امسال تصمیم گرفت کارخانه تولید آن دسته از محصولات خود را که در اروپا به فروش می‌رسند به خارج از آمریکا منتقل کند. این تصمیم به دنبال وضع تعرفه‌های گمرکی بر واردات برخی از کالاها از اتحادیه اروپا و مقابله‌به‌مثل این اتحادیه اتخاذ شد.

دلیل اصلی تمرد از فرمان رئیس جمهور ترامپ از سوی سرویس مخفی آمریکا

طبق اعلام سرویس مخفی آمریکا یا همان  CIA برای استفاده از دیگر انواع موتورسیکلت‌ها کارکنان این نهاد امنیتی باید دوره‌ای آموزشی ببینند. امری که به دلیل هزینه آن باعث شده است سرویس مخفی استفاده از موتورسیکلت‌های هارلی-دیویدسن را ترجیح بدهد.

ترامپ بر واردات فولاد و آلومینیوم از اتحادیه اروپا تعرفه گمرکی سرسختانه وضع کرده است و در اقدامی متقابل اتحادیه اروپا نیز برای گروهی از کالاها ازجمله موتورسیکلت‌های ساخت آمریکا تعرفه گمرکی بالای 30 درصد در نظر گرفته است.

دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا تابستان امسال شرکت مذکور را متهم کرد که وضع تعرفه‌های گمرکی را دستاویزی برای انتقال کارخانه تولید محصولات خودکرده است.

به‌هرحال برای پایان دادن این مجادله ، شرکت هارلی- دیویدسن تأکید می‌کند که آن دسته از موتورسیکلت‌های این شرکت که در آمریکا به فروش می‌رسند همچنان در این کشور ساخته خواهند شد.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.