کنترل Nissan GT R با ریموت کنترلر پلی استیشن 4 + ویدئو

برای گرامیداشت و جشن گرفتن عرضه بازی شبیه سازی Gran Turismo Sport برای کنسول بازی پلی استیشن 4، خودروساز ژاپنی نیسان پروژه خود با خودرو Nissan GT R را که با یاری گرفتن از طراحان زبردست و ماهر JLB design   توسعه داده شده بود را در معرض نمایش قرار داد.

به گزارش خودروبرتر ، این شرکت از یک نیسان جی تی آر دراندازه واقعی با قدرت پیشرانه 542 اسب بخاری با حداکثر سرعت 271 کیلومتر در ساعت رونمایی کرده است که به صورت کامل به وسیله ریموت کنترلر پلی استیشن 4 قابل کنترل است.

این شرکت این پروژه را با موفقیت کامل با کنترل ریموت  و در پیست سیلور استون به مرحله اجرا درآورده است و البته یک هلیکوپتر نیز از بالا تمامی مراحل را فیلم برداری کرده است.

قابل ذکر است که در این آزمایش در محدوده چند کیلومتری و یک دور کامل پیست سیلوراستون انجام گرفت و حداکثر سرعتی نیز که خودرو به آن دست یافت در حدود 221 کیلومتر در ساعت و در مدت زمانی در حدود 1 دقیقه و 20 ثانیه بود.

شایان توجه است که در این آزمایش منحصر به فرد خودرو ی مذکور که به وسیله Jann Mardenborough و از طریق ریموت کنترل کنسول کنترل میشد  در معرض خطر بیش از حد قرار نگرفت.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.