نیکولا آفرود 555 اسب بخاری برقی + تصاویر

نیکولا زیرو یا همان صفر. در نگاه اول ممکن است بیشتر شبیه یک SUV آن هم از نوع کراس اوورها به حساب بیاید، اما ظاهرا چیزی بیش از آن ارائه شده است و قرار است با قابلیت‌های آفرودی و قدرتمند ظاهر شود.

به گزارش خودروبرتر،در طول سال گذشته، اطلاعاتی از این آفرودر در خبرگزاری‌های حوزه خودرو ارائه شد، اما اینک نیکولا پاور اسپورت آماده است تا اولین خودروهای UTV الکتریکی خود را در قالب تصاویری رسمی به مشتریان نشان دهد. به همین دلیل در این پروسه کمپانی از آخرین مدل و تنظیمات خود در قالب طرح و تصاویری رسمس رونمایی کرده است.

این خودرو با دو مدل موتور ارائه خواهد شد. در مدل پایه شاهد یک گزینه 415 اسب‌بخاری و در مدل قدرتمندتر با یک سامانه مولد قدرت 555 اسب بخاری با گشتاوری حدود 665 نیوتن‌متر روبه‌رو خواهیم بود.

خریداران نیز می‌توانند بین سه مجموعه باتری 75، 100 و 125 کیلوواتی یک مدل را برگزینند. خریداران با انتخاب بالاترین ظرفیت باتری می‌توانند مسافتی حدود 321 کیلومتر را با یک بار شارژ آن هم به صورت آفرود طی کنند.

در بالاترین مدل، این خودروی عجیب با چهار سرنشین درونش، برای رسیدن به شتاب صفر تا 100 کیلومتر به 3.9 ثانیه زمان نیاز دارد. به همین دلیل جای شگفتی نیست که مدیر عامل شرکت نیکولا ادعا کرده که هیچ UTV رقیبی توان برابری با نیکولا صفر را ندارد.

اگر هنوز تحت‌تاثیر قرار نگرفته‌اید فقط کافست به تایرهای 32 اینچی ، رینگ‌های مهره‌ای قفل شونده 20 اینچی و ارتفاع 14 اینچی (35 سانتی‌متری) کف خودرو از زمین توجه کنید.

ابزارهای داخلی خودرو نیز کاملا دیجیتال هستند. یک صفحه نمایش 10 اینچی مرکزی و یک نمونه 7 اینچی برای نمایش نمایش سرعت و دور موتور و نمادهایی مانند حجم سوخت باک در تیررس دید شما قرار دارند.

مشتریان می‌توانند در به عنوان گزینه‌های بیشتر گزینه محرک چهار چرخ، وینچ جلو یا عقب و شارژهای خورشیدی 4 هزار کیلو واتی را انتخاب کنند.

قیمت پایه این خودرو از 35 هزار دلار آغاز می‌شود و می‌تواند به عنوان یک خودرو قانونی روی جاده، در برخی از ایالات آمریکا مورد استفاده قرار گیرد.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.