بدترین وب سایت های اینترنتی خودروسازان

موسسه مطالعاتی J.D. Power در جدیدترین بروز رسانی مطالعاتی خود، لیستی از بدترین وب سایت های شرکت های خودروساز را منتشر کرده است که شاید برای شما هم جای تعجب داشته باشد که این موسسه برای نخستین بار سر و کارش به خودروسازان نیز افتاده است.
این مطالعه که بر روی وب سایتهای مادر خودروسازان و برای نخستین بار در 17 سال بر رسی وب سایت های اینترنتی انجام شده است بر روی سودمندی وب سایت ها در طول فرایند عرضه خودرو جدید متمرکز شده است که بر روی عواملی همچون اطلاعات یا همان محتوا، ظاهر ، سیستم هدایت کاربران و سرعت بارگذاری سایت در یک مقیاس 1000 نقطه ای انجام شده است.
این مطالعه نشان داد که یک ارتباط بین هدایت کاربران و مشکل ادارک کاربران از سایت وجود دارد که احتیاج به گام های بیشتری برای پیدا کردن اطلاعات وجود دارد.
یکی از مهمترین موارد مورد توجه قرار گرفته، این بود که 59 درصد از خریداران از اینکه در وب سایت امکانی برای تست کردن خودرو تدارک دیده شده بود ابزار خوشحالی کردند.
در این جا ما 5 وب سایتی را که از دید این موسسه مطالعاتی دارای بدترین رتبه بودند برای شما معرفی می کنیم که به طور یقین برای شما جالب خواهد بود که خودروسازان برتری نیز در این لیست وجود دارند.

البته آنچه مبرهن است که اینکه وب سایت های خودروسازان وطنی در این مطالعه مورد توجه قرار نگرفته است مگرنه ما در لیست بدترین ها همیشه خودنمایی میکنیم.

-فورد

ford-website

-کیاموتورز

kia-website

  • تویوتا

toyota-website-2

 

-سیون

scion-website

 

-میتسوبیشیmitsubishi-website

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.