وقتی Lego نمونه کوچکتر پورشه را می سازد!!

پایگاه اطلاع‌رسانی خودرو برتر: ما هم‌چین‌ها را بیشتر به‌عنوان سازندگان قلعه‌ها و همچنین بدل سوپر قهرمان‌ها می‌شناسیم ولی این شرکت پروژه‌های پیچیده‌تری را نیز در دست توسعه دارد.

یکی از این پروژه‌ها لگو تکنیک است که با استفاده از میله‌های به‌هم‌پیوسته و مفاصلی که استادانه طراحی‌شده‌اند نسبت به ایجاد مدل‌های واقعی از ماشین‌آلات اقدام می‌کنند و آخرین محصول لگو تکنیک نیز در معرض دید عموم قرارگرفته است.

این هم‌چین که بر اساس Porsche 911 GT3 RS طراحی‌شده است دارای قیمت 299 دلاری بوده و دارای 2704 قطعه است که نزدیک به 3 سال برای طراحی ، تولید و ساخت آن زمان صرف شده است.

s42056_Box5_in

اندرو ودمن مدیر ارشد طراحی لگوتکنیک در این مورد می‌گوید:” به‌عنوان یک عاشق طراحی خودروهای مدرن و با بازدهی بالا، برای ما پورشه 911 هم‌چین در حد یک رؤیا بود و هنگامی‌که ما شروع به جمع‌آوری ایده برای مدل جدید لگوتکنیک کردیم متوجه شدیم که برای ایجاد آن به تجربه‌هایی بیشتر از ایجاد یک ساختمان بزرگ نیاز داریم و از همین روی ما می‌دانستیم که نیاز به یک شریک سخت‌افزاری سازنده خودرو نیاز داریم که برای هر دو طرف بسیار مطلوب باشد و بنابراین ما به نام تجاری پورشه رسیدیم”.

ازلحاظ فنی، مدل هم‌چین GT3 RS دارای ویژگی‌هایی همچون قطعات مکانیکی همچون سیلندرهای فعال به همراه فرمان کاربردی و سیستم انتقال قدرت PDK  و سیستم کلاچ دوگانه با بهره‌گیری از باندهای لاستیکی متصل به چرخ‌دنده‌ها است که به‌صورت جزئی از روی فرمان قابل‌کنترل هستند.

علاوه بر این، خودرو دارای تم نارنجی و کالیبرهای ترمز زردرنگ منحصربه‌فرد است که البته برای اینکه بدانید باید با این خودرو چکاری انجام دهید حداقل برای یک‌بار باید کتابچه راهنمای دستو العمل را دقیق بخوانید.

به‌هرحال Lego Technic Porsche 911 GT3 RS از اول ماه ژوئن در فروشگاه‌های هم‌چین در دسترس قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.